au au au....

Jeetje wat kunnen borsten en dan met name de tepels zeer doen zeg pfff. Durf verdorie bijna niet te douchen omdat ik bang ben dat t weer pijn doet. Maar goed t moet toch haha. Dus de verwarming gaat aan in de douche en ik zorg dat ik er zo snel mogelijk weer uit ben en heb kleding in de douche dus dat scheelt ook weer maar kom er niet onderuit.
Het doet steeds zoveel pijn dat ik gewoon sta te huilen in de douche, das echt niet grappig meer.
Ik heb van die compressen (noem ze koffiepads haha) in mijn bh overdag zodat de kou van buiten er niet zo makkelijk bij kan en dat helpt gelukkig wel maar goed als ik de bh uit heb savonds verdwijnen die dingen natuurlijk ook.

Iemand die dit herkent of tips heeft??

xx

He wat vervelend... jij hebt het echt wel erger dan mij.
Ik voel iedere avond, zodra ik mijn BH uit doe, alsof iemand een dikke naald recht door mijn tepel mijn borst in duwt... is ook niet fijn.
mijn vriend moet dan iedere keer lachen, terwijl ik bijna sta te huilen van de pijn.
Maar als ik op mijn zij ga liggen, dan trekt de pijn ook op een gegeven moment weer weg.....
Kan je het niet aan de VK vragen wat het is? Of dat je belt met die instanties die voor borstvoeding allerlei brochures uitgeven? Ik neem aan dat zij meer weten dan wij....
Succes

Ja ik had al bedacht om t volgende week aan de vk te vragen want met dit weer is het echt niet grappig. Ik had t bij de eerste ook wel maar lang zo erg niet en mijn man die snapt t ook niet helemaal die denkt dat t wel meevalt geloof ik nou geloof mij dat doet t niet.

Blij dat t bij jou niet zo erg is al blijft t vervelend natuurlijk.

xx

Terug
Bovenaan