A
Anoniem
Guest
au au zeg, volgens mijn ov test (die heb ik alleen op dag 18 gedaan deze maand) had ik dan ook gisteren mijn ovulatie. Die dag ervoor hadden we toevallig al geklust en gisteren weer even gebruik van gemaakt, maar nu heb ik een buik pijn!! Ik heb het wel vaker tijdens mijn eisprong, maar het blijft maar zeuren nu, echt in mijn onderbuik. Herkent iemand dit??? Het kan natuurlijk ook gewoon last van mijn darmen zijn he.. Niet alles heoft natuurlijk te maken te hebben met mijn cyclus en/of mogelijke zwangerschappen, maar ja......wrs is het wel herkenbaar dat je dat nu wel denkt nu je ermee bezig bent...
Misschien zijn er meer meiden die echt nog 2 dagen last hebben van hun eisprong....ik hoor het wel..
Ik ga zometeen mijn dokter bellen en even praten over mijn cyclus en hoe verder (zie andere onderwerp "wonderpil".. ik laat het jullie weten!
liefs mij
Misschien zijn er meer meiden die echt nog 2 dagen last hebben van hun eisprong....ik hoor het wel..
Ik ga zometeen mijn dokter bellen en even praten over mijn cyclus en hoe verder (zie andere onderwerp "wonderpil".. ik laat het jullie weten!
liefs mij