Au au,wat doen mijn ribben zeer...

Hoi,

De titel zegt het al..Ze doen zo'n pijn..Ik heb dit bij mijn dochtertje ook gehad,maar toen veel verder in de zwangerschap.Mijn buik is nu ook al zo groot..Het ligt ook erg hoog al,pffff....
Het voelt alsof het zwaar onstoken is of helemaal beurs,het gaat ook alleen maar weg als ik plat ga liggen,erg vervelend..
Maar zoals ik altijd zeg,het is voor een goed doel!!!

Groetjes Elma,24 wkn en 6 dgn

pff ja ook ik heb de laatste dagen er last van! heel erg vervelend.. maar heb vooral last van benauwd zijn,maagzuur en een gespannen buik..de eerste striemen zijn ook goed zichtbaar nu.zal nog wat worden!

liefs kim 25wkn2dgn zwanger van nr2!

Pff wat vervelend zeg, hier geen last van de ribben gelukkig alleen heel erg pijn vandaag van mijn banden, heb echt teveel gedaan van de week dus nu maar ff een paar dgn rustig aan doen

Sterkte ermee

Hier tot nu toe gelukkig nog geen last van me ribben. Bij de 1e ok vreselijk veel last van gehad, omdat meneertje het toen ook erg leuk vond om er steeds tegen aan te trappen. Had aan het einde van de zwangerschap echt gekneusde ribben. Auw!!!!
Nu meer last van bandenpijn en dit mannetje zit vooral veel onderin me buik. Ook regelamtig dus lekker op me blaas te drukken, dus moet nog steeds erg vaak naar de wc toe om te plassen.

Sterkte met de ribben en hopelijk wordt de pijn niet nog erger.

Liefs marielle 23 +3 w

Terug
Bovenaan