au, au....

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Ik ben nu 27 weken en de kleine is al goed aan het trappen. Alleen trapt het heel vaak al tegen mijn ribben aan en dit wordt steeds pijnlijker. De plek kanm dan ook een tijdje gevoelig zijn. Het lijkt al zo vroeg zo hard te gaan naar mijn idee??? Imand ervaring mee? Ja helaas kan je er verder niks aan doen helaas, maar vroeg het me toch af.

Liefa Marian

Ik had dat bij de eerste ook heel erg, zelfs zo erg dat er een rib licht gekneusd was.
Je kan er niet veel aan doen, behalve de kleine eens goed toespreken als hij/zij geboren is!
Het is wel erg pijnlijk en vervelend ja. Bij de tweede had ik het helemaal niet. Toen ik dit bij de vk aankaartte, zei ze dat dat kwam omdat er nu meer ruimte was omdat het de tweede was... Achteraf bleek ze gewoon in stuit te liggen..
Veel succes verder
Sil

Had t bij de eerste ook, en nog als ik me stoot op een bepaalde plek bijmn ribben doet dat ene plekje extra en langer zeer. Kun je nagaan t jochie is inmiddels vier jaar.

Groetjes Monique

Hallo

Ja ik vind het echt balen, volgens mij ben ik vanacht ook goed te pakken genomen, want vandaag is mijn rib of spier echt goed pijnlijk en de kleine blijft maar trappen. Ben benieuwd of het wel weer wat rustiger wordt, moet nog 13 weken.
Ach ja alleen maar goed dat het veel leven heeft maar ja........

Liefs Marian

Terug
Bovenaan