au brand

A

Anoniem

Guest
Haha, maar ff serieus. T leek net wel ( nu lichtelijk gezakt) of mn tepels in de brand stonden..wat n pijn...sorry...ze doen echt al zeker n week heel de dag (en nacht) pijn..zo'n pijn hebben ze nog nooit gedaan...Ze zijn  ook vaak  redelijk donker gekleurd (echt mn tepel dan)..liet ze mn vriend zien en die zei dat de buitenste rand van mn tepelhoof beetje bruinig zag...(maarja heb t zelf nog niet opgemerkt..misschien heb ik ze te vaak gezien laatste dg )Bij vlagen ook steken en ook mn buik laat af en toe van zich horen.

Mn nod is ( als t goed is) dinsdag, dus nog ff wachten met testen...door mn tepels (dit heb ik echt nog nooit gehad) begint de hoop toch wel beetje te groeien...

Zo moest t ff kwijt..

xx

Hai,

Hoop dat het raak is....jammer dat je nog even moet wachten.
Als ok hier zo rondkijk dan weet ik dat jij en ik zeker niet de enige zijn.
Die klachten die je nog niet eerder hebt gehad   kunnen je aardig over de rooie brengen.
Heb echt het idee dat alles er gebeurt in je lichaam op die momenten heel bewust wordt gevoeld. Alles wat anders voelt dan 'normaal' zou toch een voorteken kunnen zijn.

Die kriebels, heb jij daar ook last van?

Ik heb morgen NOD maar wil zeker nog een aantal dagen wachten met testen, heb nu overigens al de neiging om een test te gaan doen. Hoop dat ik het tot vrijdag vol houdt.

Jij heel veel succes en we horen het wel he!!!

jee spannend allemaal meiden!!!
Ik duim en denk aan jullie!!!!!!

Terug
Bovenaan