Au mijn borstjes

A

Anoniem

Guest
Ik heb 2 jaar lang de prikpil gehad. In november had ik eigenlijk weer een prik moeten hebben, maar omdat er toch weer een kinderwens was (nr 4) hebben we besloten om de prik niet te nemen. De hele maand nov en dec had ik om de 2 weken iets wat op menstruatie leek. Ene keer nieuw bloed (mooi rood) en andere keer bruin opgedroogd bloed. 7 jan was ik voor het laatst ongesteld. We hadden toen eigenlijk besloten om het bij 3 kids te laten. Vorige week hebben we hebben we sex gehad op een tijd waarop ik zwanger kon worden. Ik heb nu al sinds het weekend zo'n gevoelige/ pijnlijke borsten. Volgens mijn berekeningen moet ik 4 feb weer ongesteld worden. Twijfel nu erg of ik toch zwanger kan zijn of dat ik het me gewoon inbeeld??

Hallo!!

Als jullie geklust hebben tijdens je vruchtbare dagen dan is de kans uiteraard aanwezig dat je zwanger bent....Maar als jullie al hadden besloten om het bij jullie 3 kids te laten en niet beschermd hebben geklust dan is (neem ik aan) een 4de kindje toch van harte welkom????

Helaas zit er niets anders op dan afwachten, hoe vervelend dat ook is meid....Sterkte!

Liefs Lynn.

Dan zet ik mijn duimen in de 6de versnelling en hopelijk heb je de 4de een knalpositieve test in handen!!! **********

Liefs Lynn.

Mijn man zegt dat hij aan me ziet dat ik zwanger ben. Hij heeft eerder ook gelijk gehad. Maar ik wil er niet van uitgaan dat hij gelijk heeft, Anders word de terleurstelling zo groot

Terug
Bovenaan