au, mijn buik!

Dames, hoe zit dat bij jullie. Merken jullie iets aan je buik bij het naderen van je eisprong? Ik heb volgens mij nú mijn eisprong, want ik heb echt pijn in mijn buik/baarmoeder. Het zit aan de rechterkant (rechter eileider?) en doet echt zeer. Het zijn niet mijn darmen, dat voelt anders ! Het voelt ook aan als een soort kramp, alsof ik ongi moet worden ofzo.
Dus, hoe vergaat dat bij jullie?
Liefs Helen

hoi helen,

ik heb precies het zelfde, ik heb altijd zo'n ongeloofelijke pijn aan de rechter kant, dan is heel mijn buik opgezwollen, en kan dan bijna niet recht op lopen soms duurt dat wel 2 dagen maar soms ook maar een dag. veel succes ermee en gelukkig hebben we een eisprong er zijn er genoeg die niet eens een eisprong hebben :)

hallo. Ik heb ook hele erge last van mijn buik gehad, ook rechts onderin. Dat voelde ook als een kramp net als bij de menstruatie. Achteraf bleek dat er een cyste op mijn eierstok zit, ik zou het maar even in de gate houden, anders effe naar de huisarts gaan.

Groetjes Pammy

Goh anoniem, fijn iemand te spreken die dit ook ervaart, lol, ik begon al te denken dat er iets zou zijn. Kan natuurlijk ook, maar ik ga er maar niet van uit. Maar ik ben wel gewaarschuwd door Pammy haar berichtje! als dit nog lang zo doorgaat, denk ik om ff naar mijn huisarts te gaan...
liefs Helen

Terug
Bovenaan