au ze bijt!!

A

Anoniem

Guest
Sarah is nu 5 maanden en volgens mij krijgt ze een tandje, ik zie een wit puntje en ze bijt overal op, dus ook in mijn tepel! Ze krijgt dus nog BV, iemand tips??

Groetjes van Liset, mama van sarah 20 april

Heel herkenbaar helaas...... Da's geen pretje!
Floor heeft dit ook een tijdje gedaan, ik ben gewoon doorgegaan met voeden, en na een tijdje was dit nieuwtje eraf bij madam en gaat het weer goed, gelukkig!
Floor heeft 1x gebeten tot bloedens toe, toen gaf ik zo'n brul dat ze moest huilen van schrik. Misschien heeft dit wel een beetje geholpen. Na die brul van mij ging het namelijk steeds beter. Ze bijt nu bijna nooit meer, ze is 7 maanden nu.
Succes ermee!
groetjes,
Ruth

ik brulde ook, kan helpen, maar dat heeft hier niet echt geholpen.

Berend had met 4 maanden al zijn eerste tandje, met 6 maanden had hij tandjes boven en onder en kon dus echt gemeen hard bijten (ook bloed, en aangezien ik toch al moest stoppen met bv van de ha, ben ik die dag subiet gestopt)

verder geen tips helaas.

Teun bijt af en toe ook. Wat ik doe is AUW zeggen en dan loskoppelen en hem in de box of in bed zetten voor een paar minuutjes (ga dan niet de kamer uit). Daarna leg ik hem weer aan. Ik heb het idee dat hij nu door heeft dat hij mama niet mag bijten. Iig bijt hij bijna niet meer.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan