AU,zeurende pijn in rechterzij!!! Wie herkent dit???

Ik ben dus zo vanmorgen uit bed gestapt!!!
Deed echt veel pijn,vooral als ik wilde bukken!
Net daarvoor leek het alsof de baby zich helemaal
omdraaide en kreeg zo'n ontzettend druk gevoel!
Dit was later weg..maar (het lijken een soort steken)
Die zeurende pijn is er nog een beetje...
Herkent iemand dit misschien?
Grtz An 21,3 weken...
 
hoi,
ík herken je klachten niet uit de zwangerschap maar wel van de keren dat ik nierbekkenontsteking had. En omdat tijdens je zwangerschap een blaasontsteking of urineweginfectie zich heel anders kunnen uiten, zou ik als ik jou was even een beetje urine naar huisarts brengen om uit te sluiten of het daarmee te maken heeft.
En als je klachten niet vertrouwt altijd bellen met vk he!!! Die zijn ervoor, dag en nacht!
Hopelijk verdwijnt pijn snel, groetjes mira
 
Hi,
Ik heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschap (ben 28 mei bevallen van een dochtertje, Veerle). Vanaf mijn rechterzij straalde het helemaal door tot aan mijn navel. Bij mij begon het vanaf week 24. Volgens de vk was het bandenpijn.
Maar zoals Mira schrijft, als je het niet vertrouwt zou ik zeker bellen met de vk.
Succes.
Groetjes,
Floor
 
Hoi,

Ik ben nu 20+1 en ervaar ook af en toe een stekende pijn in mijn rechterzij, onder de ribbenkast. Afgelopen maandag besproken met de VK en zij gaf aan dat dit wordt veroorzaakt door oprekkende spieren en ribbenkast, om zo plaats te maken voor de groeiende baby. Het is een heel naar gevoel en heb er gelukkig niet altijd last van. VK adviseerde mij om op mijn houding te letten.

Ik zou je willen adviseren om je VK te bellen en te informeren wat het evt. kan zijn, zelf dokteren zou ik nu niet doen!

Succes!
 
Hoi hoi
Heb net de dokter gebeld voor de uitslag
van mijn urine,en was nix aan de hand!
Gelukkig....gewoon bandenpijn of omdat de
boel aan het uitrekken is!
De pijn is nu ook (bijna) volledig weg!
Pfffff.....opluchting..
Grtz An 21,5 wkn.
 
Hallo allemaal
ik ben 4 weken en 5dagn zwanger maar heb sinds vanochtend pijn scheuten rechtsonder me buik heb wel geen bloed verlies maar dit voelde ik niey bij mijn vorige zwangerschap van mijn dochtertje wie heeft er ervaring mee en kan me hopelijk geruststellen ik hoor graag van jullie
 
Terug
Bovenaan