au

ik heb nu al vanaf zaterdag 22 mei pijn in mijn tepels en een ontzettende gevoelige buik (baarmoeder) en vooral tijdens het vrijen wat zou dit kunnen zijn ovulatie, innestellen???? ik denk dat ik vrijdag 21 mei mijn ei hebt ehad toen had ik een soort ongesteldheidspijn.
ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen,
liefs sandra
 
ja ja dat voel je zeker. ik heb het namelijk 2 keer gevoel toen ik zwanger werd van mij kindere. ik heb een zoon en een dochter en ben bezig voor de derde,nou meid sterkte ermee..anita
 
zou het innestellen kunnen zijn??
laten we het hopen ik ben nog maar heeeeeeeeel kort bezig 1 maand dus dat zou te mooi wezen om waar te zijn maarja we zullen zien bedankt.
 
Wauw Sandra, bij jou lijkt het er echt op!!! Ik zit nog in de fase van alleen erge pijn alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb dat sinds de 24e en heb de 23e geklust. Dat zou dus op het goeie moment moeten zijn. Ik hoop dat ik me morgen net zoals jou voel!! Ik heb geen zere tepels ofzo. Alleen die rare buikpijn. Pfffff, afwachten is het enige wat we kunnen doen!
 
ja maar het lijkt mij wel heel erg snel om wat te voelen, maarja voorlopig nog 2 weken wachten voor de test en blijven hopen... het zou het innestellen kunnen zijn denk ik maarja we zien wel.
en mijn zere tepels kan ook komen door het stoppen van de pil het is eigenlijk rotzooi die pil... hahaha
 
Hoi Sandra
Ik heb het zelfde als jij, alleen sinds vanmiddag ben ik erg misselijk en ik heb de afgelopen 2 dagen ontzettende honger! Ik eet nu (met smaak, dat gebeurt me al nooit) 3 boterhammen tussen de middag en dan heb ik om 3 uur alweer honger! Mijn borsten doen ook al een week pijn en het lijkt of de vorm van mijn tepels/borsten veranderd is. Ook last van ongikrampen, vanmiddag zo erg dat ik voor de zekerheid maar een inlegkruisje in heb gedaan...
Ik heb waarschijnlijk donderdag mijn NOD en ik ben gestopt met de pil in februari (cyclus van 12, 21, 28 dagen en de vorige keer heb ik op dag 15 mijn eisprong gevoeld en deze keer weer). Ik vind het nu wel heel spannend worden en kan niet wachten tot het vrijdag is en ik kan testen!

Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan