Au!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Vanmiddag had ik weer wat..Pffff!Ik zei tegen Fleur,je veter zit los..Normaal gesproken komt ze dan naar me toe..Vanmiddag dus niet..Ik pakte haar dus op,en ze werd helemaal kwaad,waardoor ze dus in de binnenkant van mijn bovenarm beet.Ik werd door de schrik echt hartstikke boos op haar,en heb haar duidelijk gemaakt dat dit niet mocht.Inmiddels zit ik met een bloeduitstorting(ja,ze had me echt te pakken)en stukjes vel er omheen...
Daarna was ik zelf zo verdrietig omdat ik zo boos op haar was,en voel me nu nog zo schuldig....
Inmiddels ligt ze op bed,heerlijk met haar konijntje te spelen,en is hetr waarschijnljk allemaal alweer vergeten..maar ik niet!!Bah,wat voel ik me rot!!

Dit moest ik even kwijt...

Groetjes Elma mama van Fleur 16 mnd.

Hai,

Voel je niet schuldig hoor! (al weet ik wat je bedoelt). Bijten is een slechte gewoonte van die kids en dat had ik ook niet goedgekeurd. Jij mag best duidelijk maken dat dit onacceptabel is. Enne inderdaad....een trauma heeft ze er echt niet aan overgehouden hoor! Je hebt het goed gedaan op dat moment!

gr.Ing

Och meid toch!! Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor!! Maar ik snap je gevoel helemaal!! Ik heb het ook al meerdere malen gehad, dat ik mezelf schuldig voelde omdat ik naar mijn mening te  boos was geworden op ons manneke.
Ik denk dat we dit soort situaties allemaal meemaken, en dat het erbij hoort!
Dat je jezelf schuldig voelt, is alleen maar het teken dat je heel veel van je kindje houdt.
En je kindje zelf?? Die zal het helemaal vergeten zijn, en nu in dromenland liggen ;-)

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan