aub help....getest en???

A

Anoniem

Guest
Ik heb vanochtend gestest. Afgelopen vrijdag was mijn NOD.
Nu gebruik ik de testen van Idyl huismerk (huismerk van de drogist).
Ik kreeg na aflezen van 3 minuten 1 duidelijke paarse lijn en een heel heel licht rose lijntje in het testvenster. De achtergrond vd test was ook een beetje rose...de lijn wordt wel duidelijk naar een aantal minuten en na 10 minuten staat er een duidelijke lijn.
Nu geeft de omschrijving het volgende weer ..."een negatief resultaat kan na 10 minuten een zwakke lijn gaan vertonen in het testvenster" lees de test nooit na 10 minuten af u bent niet zwanger....wie heeft bedacht dat er na 10 minuten ook een lijn kwam te staan in het testvenster. BELACHELIJK.
Ik twijfelde zo, dus gelijk nog een test gedaan (het was een verpakking met 2 testen). Weer precies hetzelfde....een donkere lijn en een heel licht rose lijn (als je goed kijkt).
Weet nu niet meer waar ik aan toe ben. Ik nijg naar ja...maar durf nog niet blij te zijn.
Sorry voor het lange verhaal, maar wat denken jullie?????

Hoi Tessa,
gefeliciteerd want je bent gewoon zwanger hoor meid.
ik weet dat het moeilijk te geloven is als je lijn zo licht is maar ik ben nu voor de tweede keer zwanger en allebei de keren was mijn lijn zo licht.
een lijn is een lijn.
als je een donkerdere lijn wil zien dan moet je nog een paar dagen wachten want dan heb je meer in je bloed en word de lijn donkerder.
geniet er alvast maar van.
gr lisette 4 maanden zwanger

Liselotte,

Allereerst gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!!!
Ik kan voor mezelf nog niet blij zijn. De streep was zo licht???? Ik haal morgen nog even een test van de Kruidvat op en ga nog een keer testen.
Zijn er meer mensen die dezelfde ervaringen hebben met testen???

Tessa, als je nu zeker wilt zijn van de uitslag, zónder vage streepjes en lijnen. Haal dan de digitale test van clear blue. Die zegt: zwanger of nietzwanger. Hij is heel betrouwbaar, betrouwbaarder dan die andere dingen met hun vage lijntjes....

Ik ga morgen een test ophalen van Clearblue. Maar heeft er niemand ervaring met deze test...wanneer zou ik het beste weer kunnen testen. Het liefs doe ik het morgenavond weer.......

Balen zeg, dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Ik zou ook inderdaad de digitale CB-test doen. Lekker makkelijk en zo duidelijk als wat. Ik heb zelf geen ervaring met de testen van Ldyl. Heb zelf eens die van de Etos gebruikt en dat vond ik niks. Ik houd het bij CB of Predictor, maar liefst digitale CB.
Ik zou als ik jou was toch testen met ochtendurine. In de bijsluiter van testen staat dat je het elk moment van de dag kan doen, maar de concentratie HCG-hormoon is 's ochtends hoger, wat meer kans geeft op een duidelijke test.

Succes!

Groetjes Anoek

He Tessa,

Dat klink erg zwanger hoor!!!
Ik heb zelf van matcare een test gedaan en dat lijntje was zo licht dat mijn man hem niet zag en ik  onder een lamp  moest gaan staan om het lijntje te zien. En Ik ben inmiddels bijna 30 weken zwanger. Maar naar 2 dagen was het lijntje echt een stuk duidelijker maar nogsteeds heel licht. En toen kon ik pas blij zijn, dus ik snap je onzekerheid maar het klink erg zwanger.

Liefs Cares

Bedankt voor jullie reactie's,

Anouk: Ik wil ook met ochtendurine gaan testen. Ik denk dat ik gewoon wat bewaar in de koelkast (hihi). Volgens de bijsluiter moet dit kunnen.

Chares: Bedankt voor je reactie, ik krijg weer wat meer hoop door je bericht. Ik voel me verder helemaal niet anders. Ik heb vanaf de 20ste dag t/m 27 dag erge krampen gehad. Nu al 4 dagen helemaal niks meer. Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD en heb sinds die tijd geen ongestelheidskrampen meer. Verder zijn m'n borsten wel wat gevoelig en erg zacht....terwijl ze voorgaande maanden voor m'n NOD op knappen stonden.

Ik wacht nog maar even af......hoop over een paar dagen een wat duidelijker streep te krijgen.

Terug
Bovenaan