aub hulp bij naam keuze

Hallo allemaal
ik ben in verwachting van ons tweede kindje, we hebben een dochtertje van 5 jaar.
Ik ben nederlands en mijn vriend is turks ons dochtertje heeft ook een turkse naam.
nu ik weet dat het een jongentje word ben ik druk aan het denken over een naam, wil ook graag een turkse naam ivm de achternaam.
kunnen jullie mij helpen met de naam?
hier komen ze:

*Tarik

*Emre

*Can   (spreek je uit als djan)

*Devran

alvast bedankt.

Hoi Vlinder,

Leuk, een jochie!!!
Ik vind zelf Emre heel leuk, misschien ook omdat het nog wel iets Hollands heeft.........
Wij hebben de luxe dat wel al een tijdje twee jongens- en twee meiden namen hebben........nu maar wachten op de 20 weken echo..............

Groetjes Rimke

Hi!

Voor Can zou ik niet kiezen, want dat gaat iedereen hier uitspreken als 'kan' denk ik.
Een vriendin van mij heeft ook een turkse vriend en zij hebben hun zoontje Kaya genoemd maar ik weet niet of dat turks is???

Ik zou kiezen tussen Devran en Emre.

xx

Ik vind Tarik wel leuk. Emre doet mij denken aan een meisje (sorry! Dat kun je hebben met die exotische namen...).

Maar goed, zo schiet je nog niet veel op denk ik...

Succes met kiezen!

Moeilijk he, namen. Maar Emre vind ik het leukst.
Een collega heeft trouwens vorig jaar een zoon gekregen die Baran heette. Ook leuk.
Succes met kiezen en je zwangerschap!
Groetjes mamajo.

hallo
bedankt voor jullie reacties en wat een verschilende meningen.
ik ben nog niet veel verder maar vind de reacties wel leuk ach ik heb nog even om te bedenken wat we gaan doen.
groetjes

Ik vind Emre het leukst. Een andere idee: Een neefje van mij heet Milas en dat vind ik erg mooi. Volgens mij ook een turkse naam maar kan goed in alle talen.
Mor74

Ik vind Emre een hele leuke naam. Ik ken een ventje die heet zo en dat is echt een leuk mannetje. Komt misschien ook wel daardoor!!
Wij vonden het ook zo lastig weer namen verzinnen, maar wij zijn eruit!! kan altijd nog veranderen,

gr Linda

Terug
Bovenaan