AUB,LEES DIT..IEMAND TIPS OF ERVARING ERMEE

hallo,

mijn baby van 4 maanden,wil allen met mij in bed slapen,niet in zijn bedje,als ik hem in zijn bedje legt begint ie ontroostbaar te huilen,en hij wil ook allen met mijn borst in zijn mond in slaap vallen,zoniet kan het uren duren voodat ie gaat slapen,dit van allen met borst in de mond in slaap vallen vind ik HEEL erg zwaar.ik slaap amper,want als hij eventjes wakker is,zoekt ie gelijk de borst op,ik mis het zo erg om   al is het maar voor 1dag lekker te slapen,want hij was al vanaf begin best wel moilijke baby.heeft AUB iemand tips voor? of dit ook meegemaakt?

bedankt,gr,yos
 
Hoi Yos,

Heb je al ipv de borst een fopje geprobeerd? Misschien heeft je kindje veel zuigbehoefte en wil iets in zijn mond hebben?
Een doek onder zijn hoofd liggen met de geur van jou (zelf eerst een nachtje slapen met de doek of een tijdje in je bh dragen ofzo) wil ook wel eens helpen, dan ruikt je kindje jou en slaapt hij vaak lekkerder/voelt zich veilig.
Misschien kun je hem eerst wennen aan een fopje bij je in bed. Daarna proberen in zijn eigen bedje te leggen.

Weet dat er heel veel mensen zijn die geen fop willen geven. Maar als jouw kindje al gewend is om bv te krijgen, dan kan zo'n fop echt geen kwaad hoor. En met 1 jaar nog makkelijk af te leren.

Hoop dat je wat aan de tips hebt! Heel veel succes gewenst!

Groetjes Renata.
 
Ken dit van mijn oudste. Had veel troost en geborgenheid nodig en wilde ook alleen maar bij ons slapen. Hij had wel een speen, maar die moesten we er telkens weer indoen, omdat ie nogal 's uitfloepte.
Als ik jou was, zou ik eens naar een osteopaat gaan, die kunnen soms wonderen verrichten bij 'huilbaby's'.
Succes, ik weet hoe slopend het is!
 
idd een fopspeentje proberen? en misschien bakeren, geeft ook vaak gevoel van geborgenheid. mijn dochter huilde ook snel maar ik heb een kokkel bij me geddragen en daar knuffelt ze nu mee. helaas geen speentje. wel duim.

slaapt je kindje wel overdag in bed?

is het anders idee om bedje bij jet te zetten en de afstand na twee nachtjes steeds groter te maken? als hij naast je staat kan hij je horen ademen en kan je hem toespreken. na 4 maanden bij jou is het vreselijk stil en groot op zijn eigen kamer..

heel veel succes want je rust heb je hard nodig!
 
Lieve Jossili,

Het is heel natuurlijk gedrag dat je kindje met jou tepel in zijn mond in slaap wil vallen, dan voelt hij zich veilig, blijkbaar heeft hij daar heel veel behoefte aan. Ik denk dat het belangrijk is hier juist aan toe te geven.... Je zal zien dat hij, zodra hij zich veilig(er) voelt makkelijker zal worden. Mijn dochtertje had hetzelfde, vooral de eerste twee maanden. Ze is nu bijna 4 maanden en slaapt nog steeds bij mij in bed, met een speentje inmiddels. Soms valt ze aan de borst in slaapt en verwissel is snel de tepel voor een speentje.
Een baby hoort nu eenmaal dicht bij zijn moeder, hij heeft jouw aanwezigheid blijkbaar heel hard nodig.
Ik zou hem lekker de tijd geven en niet proberen af te dwingen, ga slapen wanneer hij dat doet dan zal hij vanzelf ook langer achter elkaar gaan doorslapen. Soms moet ik een half uur bij haar liggen maar dan slaapt ze ook diep en dan heb ik soms wel 4 uur de tijd voor mezelf (of om te slapen)....

xxx
 
Terug
Bovenaan