AUB reageren, veeel witverlies voor NOD

hoi dames

hoe zijn jullie ervaringen bij veel witverlies kort voor je NOD?

ik zit een paar dagen voor NOD en heb de hele week al wel wat witverlies maar het word steeds meer, echt wit , geen spotting bruin zoals wanneer je wel eens hebt voor en na je ongie. en het is ook heeeel veel. sorry voor het vieze detail, maar ga er van uit dat jullie dat niet erg vinden!

elke keer denk ik dat ik ongie word, krampjes en lage rugpijn en dan maar rennen naar de wc, gelukkig nog steeds geen RD

Hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook ik heb daar nog weleens last van net voor m'n ongi. Volgens mij kan het trouwens ook in hevige mate voorkomen bij zwangeren.... Tja, het is spannend.... 'k zal voor je .

Groetjes, Irianne

quote: liselottebroek reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 18:13:23'));

ik heb hier ook erg last van, ik had maandag ongi moeten worden maar ben het nog niet,
steeds wat ongi krampen en lage rugpijn, moe en wit slijm.
ik kan je helaas ook niet veel meer zeggen ik moet zelf ook maar afwachten

Heeeyyy,

Ik heb precies hetzelfde, en last in me onderrug, en buikkrampen en erg moe.
Moet het als het goed is volgende week worden.
Dus het word ef afwachten........
sucses

Lierfs S

Halllo

Ook ik had hier last van voor beide nod's en bleek zwanger te zijn . Zo wist ik bij de tweede dat het weer raak was zeg maar. Ook mijn vriendin bleek dit te hebben en nu al 7 wk zwanger. Dus ik hoop voor jou dat het ook een teken is!!!

groetjes nathalie

Terug
Bovenaan