Audiologisch centrum

Mijn dochtertje Emma van 6 weken moet naar het audiologisch centrum in het LUMC in Leiden.
Er zijn bij haar 2 gehoortesten op het consultatiebureau gedaan en deze waren beide onvoldoende. Nu is er vanmorgen een mevrouw geweest om een gehoorzenuwtest te doen bij ons thuis. Deze was ook onvoldoende. Ik maak me nu toch wel zorgen. Volgens onze ouders en onszelf reageert ze wel op stemmen en zeker op (harde) geluiden.Volgens die mevrouw hoeft het geen slechthorendheid te zijn maar kan het ook vocht achter de trommelvliezen zijn, of een vernauwing of verkleving in het oor. Heeft iemand ervaring met zo'n test bij de KNO-arts of audiologisch centrum? Viel het mee en kwam er een toch positieve uitslag?
Graag hoor ik van jullie!!
 
Ikzelf heb er geen ervaring mee wat betreft mijn zoontje, maar het zoontje van mijn broer scoorde ook op alle gehoortesten negatief destijds. Hij moest toen naar de KNO-arts en toen bleek dat er iets met zijn amandelen was. Een chronische ontsteking geloof ik, waardoor het gehoor veel minder werd. Mijn neefje is geopereerd (kleine ingreep hoor) aan zijn neus en keelamandelen en sindsdien is hij alleen nog maar oostindisch (hij is nu 3 jaar) doof!! ;-)
 
Terug
Bovenaan