Auf Wieder Schnitzel

A

Anoniem

Guest

Ja, ik ben nog niet weg hoor, maar ik heb het zooo razend druk nog voor we op vakantie gaan dus ik denk, ik zeg maar alvast doei, dan weten jullie dat ik niet zo weinig reageer omdat ik jullie niet meer aardig vind ofzo, of dat er wat aan de hand is.

Zondag vertrekken we.

Alvast gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst aan de aankomend 1-jarigen! Ik ga maar geen namen noemen, want straks sla ik er 1 over en dat zou vervelend zijn.
Er zijn er best wel een aantal bekenden bij, maar in ieder geval allemaal een spetterend feest toegewenst!

Helaas kan ik ook niet meer meedoen met de foto-wedstrijd. Kan ook niet meer stemmen enzo, jammer, maar ja, daarvoor in de plaats lig ik wel in de middelandse zee met m'n tenen te wiebelen.

Zorg goed voor elkaar! En alle dames die elkaar gaan ontmoeten op (mini-)forumdaagjes....heeeeeeeeeeeeeel veel plezier, en ik hoop 20 pagina's vol foto's terug te kunnen vinden als ik terugkom!

Liefs van Nelleke en Kian

Onwijs leuke vakantie toegewenst, enne... lekker relaxen! Geniet van dat moppie van je!

Liefs Jenneke mv Ivar

Een hele fijne vakantie!!!! Wij moeten nog even 2 weekjes wachten en dan gaan we ook lekker een weekje ertussen uit!

Liefs Maaike

Hai nelleke,

Nou, dan wens ik je vast een heeeele fijne vakantie!!!!! We zullen je node missen, als een van de langstmeelopende hier (toch?). Maar je komt ook gewoon weer terug, dus geniet lekker van man, mannetje, zon en strand aan de Middellandse Zee.

Veel plezier,
Groetjes Susan mv Gijs & Sophie

Hiya,

Hoop dat je een hele lekkere vakantie hebt!!

Ajuus, ilja

Een hele fijne vakantie!! Lekker veel foto's maken, hoor, ik wil die wiebeltenen wel eens uit de middenlandse zee zien steken
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan