Aug forum

Krijgen jullie ook de kriebels als jullie meelezen bij het augustusforum? Ik bedoel: dat zijn wij over 1-2 maanden... ahhhhh!

Ik vind het op de een of andere manier wel spannend hoor!

inderdaad leuk om op aug te lezen, vooral het laatste topic.
Maarre zij zitten op de 9 pagina's en wij op de 20 pagina's. Zijn wij zulke kletskousen????

liefs
Marloes

Jaah inderdaad... Als je dat zo leest begint het echt door te dringen dat wij volgende maand ook aan de beurt zijn..:D:D

En Marloes... Ik denk idd dat de septembermama's de kletskousen zijn haha..:D
Lekker gezellig hier..:D

Liefs Mariska.

Ja, wij zijn gewoon heel gezellig :).....
En ik vind het erg fijn om alle verhalen van jullie te lezen, en dan te zien dat ik niet de enige ben met kwaaltjes en vragen!! Scheelt een heleboel telefoontjes naar de verloskundige!!!!
Wordt nog afkicken als de bevalling geweest is, al kunnen we dan als mama's verder kletsen ;-)!!

Liefs Marit

Ik vind het ook fijn hoor, en het is hier idd. wat drukker dan in aug of okt... hihi... ach nou ja, ik vind het gewoon ook fijn dat ik anoniem mag klagen en vragen wat ik wil!

Ik bedoel, ik word er soms ook best wel onzeker van. Er gebeurt zo ongelooflijk veel in je lijf en ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige op dit vlak! Hihi...

En mensen in je omgeving hebben de verhalen op een gegeven moment wel een keer gehoord... jullie zijn heerlijk onverzadigbaar.... ;-)

dat is zeker waar allemaal.
lekker kletsen met lotgenoten, ik zou het vervelend vinden wanneer een zwangere alles met mij zou bespreken als ik niet zwanger zou zijn.
Ik praat niet veel over mijn zwangerschap met andere buiten de korte praatjes over hoeveel weken ik nog moet werken en hoe het gaat enzo.

Echt leuk hier, hoor!
veel liefs
Marloes

Ik hou ook het forum van aug in de gaten, maar weinig kindjes die daar te vroeg zijn geboren( of men heeft dat nog niet gemeld) en dan te bedenken dat wij eigenlijk allemaal bij de topic"wanneer verwacht je je kindje" gokken dat het eerder geboren wordt.

Ik vind het wel erg leuk dat de sept forum veel gebruikt wordt, zoveel dingen die herkenbaar zijn!

Jee, ik heb eigenlijk nog nooit op één van de andere forums gekeken! Zal ik toch eens even doen. Aan de andere kant vind ik het prettig om hier te praten met degene die in dezelfde fase zitten.

Een vriendin van mij is ook zwanger. Heel leuk, maar zij is 10 weken minder ver dan ik. We zitten op een hele andere golflengte merk ik.

En net als Marloes praat ik niet veel over mijn zwangerschap met anderen. Hoewel er wel veel naar gevraagd wordt. Maar ja, dan lepel ik mijn standaard praatje weer op; nog zoveel weken te gaan, zoveel te werken en dan incasseer ik maar weer alle opmerkingen over hoe dik ik ben geworden en hoe zwaar het allemaal nog wordt ;-)

Essje, we zijn misschien wel erg optimistisch met onze verwachtingen hihi. Iedereen hoopt gewoon dat het wat eerder komt. Maar ik las dat 30% eerder bevalt, 4% op de uitgerekende datum en dan blijft er dus nog 66%!!! over die na de uitgerekende datum bevalt...
Ik ontneem jullie toch niet alle hoop met deze opmerking???

Terug
Bovenaan