augustus 2008 eerste kindje???

Hallo allemaal !

ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben en ben op 5 augustus uitgerekend. omdat dit mijn eerste zwangerschap is wil ik graag met andere moeders( die ook rond deze periode  moeten bevallen informatie, belevingen, ideeen, gedachten, en/of gevoelens uitwisselen.
ik ben nu 5 weken en voel me vaak misselijk maar bij de gedachte waarom dat zo is wordt ik blij. kheb het wel gelijk aan iedereen in mijn directe omgeving vertelt ik kon het niet voor me houden en jullie??

tjonguh wat komt er dan toch veeeeel op je af ik schrok er wel een beetje van en jij?

graag jullie belevingen,opmerkingen,vragen,reactie's  hierover.

groetjes azuus

hoi, ik zelf zit op het juli forum, maar weet niet zeker hoever ik nu eigenlijk ben.Heb gisteren wel een echo gehad en zit tussen de 5 a 6 weken.
Ik zou volgens de tabel 24 juli uitgerekend zijn, maar aangezien ik nogal laat in mijn cyclus ovuleer, word het waarschijnlijk begin  augustus dat ik uitgerekend ben.
Dit is wel al mijn 8ste zwangerschap.Heb  3 kids thuis.Een dochter van 11, een zoon van 7 en mijn jongste zoon is 3.
Dus mocht je vragen hebben, ik heb enige ervaring er mee...hahaha
Ikzelf heb op het moment niet veel klachten.Buiten heel veel moeten plassen, kouwelijk en pijnlijke borsten, mag ik niet klagen.Ben niet misselijk zoals velen hier.
En jij? heb jij echt al het gevoel dat je zwanger bent?
groetjes en tot horens

Hoi, misschien moet je eens langskomen op de uitgerekend in AUGUSTUS 2009 passeren? Daar zitten meerdere meiden die rond de zelfde periode uitgerekend zijn en die zwanger van een 1e kindje.
Ik ben er zelf 1 van. Ben 25 en na 14 ronden is het eindelijk zo ver! Ik ben nu 6,5 weken en vind het nog steeds een beetje onwerkelijk...
Heb eigenlijk weinig klachten / kwaaltjes, heb vooral last van de vermoeidheid en wel wat meer hongergevoel. Had dit weekend ook last van bloedverlies, maar volgens de gynaecoloog is alles ok, mag vrijdag nog langs gaan voor een 1e echo.

Alvast gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes

Hoi

Gefeliciteerd! Raar hè? Ik ben ook op 5 augustus uitgerekend maar dan van de derde! Blijft nog steeds gek en raar en geweldig en fantastisch  ook al heb ik het al een aantal keer meegemaakt. Zit ook op hetzelfde augustusforum als Babeke... kom ook eens een kijkje nemen, groetjes

Terug
Bovenaan