augustus mama

Hallo,
Het aftellen is toch wel begonnen nu . Ik ben 6 september uitgerekend maar omdat dit weer een geplande ks word zal ik geen september mama worden. Het word met 38 weken gehaald en dat zal rond 23 augustus zijn. Dat is nog maar 7wk! whaahh!!
Hoe gaat het met een ieder, het is zo rustig....

Hoi,

Jeetje nog 7 weken wat gaat dat snel!! Waarom krijg je een geplande keizersnede? Ik zelf ben nu 28 weken zwanger en ben 24 september uitgerekend.

Gr.

Hoi,

Ik krijg ook een geplande keizersnee maar met 39 weken hoe komt het dat ze bij jou met 38 weken gaan halen.
Dit is mijn eerste kindje maar ben toch wel een beetje bang aan het worden.

groetjes jessica

Ah toch wat actie online!
Ik krijg een geplande ks omdat mijn dochter uiteindelijk is geboren met een ks. 40.3wk. Na 26 uren weeen waarvan 6 uren persweeen en ze 0,0 indaalde i.v.m. een te groot hoofd voor mijn bekken. Ze bleek ook 8 pond. Mijn zoontje met 39 wk een geplande ks. Kreeg om half 5 `s ochtends spontaan weeen, ik stond voor half 11 gepland en ook hij had nooit gepast. Hij was ruim 8 pond. Deze word met 38 weken gehaald omdat de kans groot is dat deze ook aan de maat zal zijn en om het risico op voortijdige weeen zoveel mogelijk te verkleinen. Tevens heb ik een hele lage bloeddruk en omdat ik weinig ruimte heb, ik ben 1.58 mt 36. en wel grote kinderen krijg, zijn de laatste weken behoorlijk belastend ivm dichtdrukken hoofdader, benauwdheid en risico op flauwvallen....Nou daarom dus een geplande ks met 38 wk :) Ik zie er trouwens helemaal niet tegenop. Van beide ben ik super bevallen en heel snel hersteld. Een fantastisch ziekenhuis met lieve zusters en een gezin om door een ringetje te halen...wat wil een vrouw nog meer? :)

Ook ik ben 6-9 uitgerekend, maar denk dat ik eind augustus beval. Geen keizersnee, een gevoel, dus we zullen het zien, kan nog alle kanten op!

Idd nog 7 weken, spannend he, gaat zo snel! Terwijl sept nog zo ver weg klinkt haha.

Terug
Bovenaan