Augustus mama.

Hallo iedereen,

Volgens mij ben ik de eerste die uitgerekend is in augustus. Zaterdag positief getest, na 2 minuten een vage streep die steeds ietsje donkerder werd. Ik voel me nog niet zwanger, alleen wat last van onderrug wat ik wel vaker heb, en sterk het idee dat dit een jongetje is. Waarschijnlijk komt dat rond de 6 weken wel. Bij mijn eerste zwangerschap was ik meteen erg duizelig en supermoe. Bij de tweede paste mijn broeken niet meer en erg moe. En de derde kon ik geen koffie verdragen en eindigde met 5 weken.
Hopelijk gaat alles nu goed en kunnen we gaan genieten van deze laatste zwangerschap. Dan zal rond 2 augustus onze kleine puk geboren worden. Waarschijnlijk later, net zoals zijn broer en zus deden.

Allemaal gefeliciteerd met jullie grote wonder. Geniet ervan, het is zo voorbij. En maak foto's en schrijf dingen op, leuk voor later!

Groetjes

Hi, gefeliciteerd!!!

Ook ik ben uitgerekend in augustus (4e)! Gisteren een positieve test gehad. We waren twee maanden bezig en nu toch al zwanger. We hebben al een zoontje van 2 en deze baby is heel welkom. Ik had niet verwacht nog zwanger te kunnen raken, na een nasleep van de bevalling (baby 10 pond) en een buikoperatie precies een jaar geleden. Maar wonderen bestaan!

Hopelijk kunnen we straks samen kletsen in het augustus topic :)

Ooh wat leuk!! Ook gefeliciteerd :)
Wij waren net gestopt met de pil en meteen zwanger. Net als bij de andere zwangerschappen.
Was je bevalling heftig? Mooi dat dit kleintje toch onderweg is dan. Mijn eerste bevalling was horror en de tweede snel en eigenwijs. 4kg en 4,5 kg... absurd dat het in mijn smalle lijf pastte. Nu goed opletten wat ik eet en drink qua suiker. Niet dat ik eerder veel te veel binnenkreeg maar toch. Iets kleiner beebje lijkt me toch wel wat.

Heb jij al kwaaltjes?? Heb je je al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik wel en zal deze week wel gebeld worden. Je kunt meedoen vanaf 6 weken las ik.

Groetjes!

Ik heb precies hetzelfde! Hoe toevallig! Klein lijfje, grote baby. Ik ga nu ook zeker meer opletten, bij de eerste ook niet erg veel gegeten, maar nu wordt het alleen maar vitamines en vezels haha.

Mijn bevalling was drama ja, keizersnede met 42w, kleine kwam er goed uit, daarna 6 uur voor m'n leven gevochten want ik verloor 3 liter bloed en mijn baarmoeder leek niet meer te functioneren, of ik ooit nog kids kon krijgen wisten ze niet. Hoop dat alles goed gaat, want ze hebben m'n buikspieren vorig jaar aan elkaar moeten naaien....
Ik mocht wel gewoon zwanger worden, maar ben benieuwd hoe m'n littekens eruit gaan zien.

Ik heb helemaal geen kwaaltjes, maar zoals je al eerder zei, dat zal met 6 weken wel komen ja. Ga me ook aanmelden voor moeders voor moeders. Mijn zusje is nu 14w zwanger dankzij hormonen, dus wil hier zeker aan bijdragen.

Hoe oud zijn jou kids?

Terug
Bovenaan