@ aukje1976 en Jippi

Hoi Aukje en Jippi,

Ik vroeg me af hoe het met je gaat? Heb je nog last gehad van de borstontsteking/het abces of is nu echt alles weg denk je?

Bij mij hebben ze uiteindelijk een drain geplaatst en na 1,5e week om de dag spoelen hebben ze hem er weer uitgehaald. Nu is mijn borst redelijk rustig en zit er in ieder geval goed uit (geen bolling of rode harde schijf o.i.d.) maar wel af en toe een beetje branderig gevoel van binnen. Ik vroeg me af of jij dit ook had? Is het normaal dat je het nog even blijft voelen? Wat kan het zijn? Ik blijf een beetje huiverig en angstig... over een week moet ik weer gaan werken, hoop dat de klachten dan over zijn.

Ik hoor graag hoe het bij jou is gegaan!

Gr.
Juutepetuutje

Wat fijn dat het beter gaat! Ik snap dat je bang bent. Als je je echt heel erg druk er om maakt, dan kun je misschien even het zkh bellen en. vragen of je pijn erbij hoort? Een beetje branderige pijn klinkt niet zo heftig na een drain en die spoelingen, maar ik heb er absoluut geen verstand van. Ik las in je andere reactie dat er nog steeds troep uit je borst kwam. Jeetje!

Hier zijn we vanochtend opgestaan met twee bomvolle harde borsten. Druk weekend gehad en Matilda heeft kennelijk hierdoor een stuk minder gedronken. Straks dus maar aan de slag met de kolf.

Late reactie..bij mij is de ontsteking tot 2 maal toe terug gekomen en 5 antibiotica kuren verder.ook hebben ze een incisie gemaakt zodat de druk er af was en een handschoendraintje er in geplaats en 2 maal daags spoelen. inmiddels wondje weer dicht en
mijn borst is nu rustig en moet volgende week weer terug komen bij de chirurg.
als die tevreden is dan zal het harde schijfje[abces] wat er nu nog zit operatief verwijderd worden... kan niet wachten om van de elende af te zijn.
want als ze het laten zitten dan gaat het binnen de kortste keren weer ontsteken. fijn om te lezen dat het met jou ook weer de goeie kant op gaat.

gr aukje

Terug
Bovenaan