auto's

Isis begint een aardige voorkeur voor auto's te ontwikkelen, ze word echt blij als ze er een ziet. Kun je nagaan dat we zelf geen auto hebben, mama niets met auto's heeft (zelfs geen rijbewijs), en dat Isis er nog geen 10 keer in heeft gezeten (misschien juist wel daarom) Haar eerste speelgoed auto'tje heeft ze al binnenen een Bumba loopauto. Erg mooi dat ze al haar eigen 'voorkeur' ontwikkelt. Zijn er ook jongetjes die mee poppen spelen (vast wel!)

x Esther

Hoi hoi,

Hier ook een kleine meid van ruim 17 maanden die helemaal gek van auto's is. Ze had vandaag zelfs voorkeur met welke auto we boodschappen gingen doen. Ik liep naar de ene auto, maar zij wilde met de andere auto. Ook goed gaan we toch met die. Maar ze heeft een neefje van bijna drie. Vorige week had ze haar pop meegenomen naar oma en mijn neefje had een auto mee. Zij pakt de auto en hij ging er met haar pop vandoor. De rollen zijn hier dus omgedraaid. Wij maken er verder geen probleem van ik vind gewoon dat kinderen met alles moeten kunnen spelen. Waarom zou een jongen niet met poppen kunnen spelen.

In jouw geval is het wel erg grappig dat ze het zo over auto's heeft terwijl jij er helemaal niks mee hebt. Hier staat het in en om het huis vol met auto's dus hier is het niet zo gek.

Groetjes

Hoi,

Auto's zijn hier ook wel favoriet, maar niet zo vreemd mijn man werkt in de autobranche.
Maar het allerleukste zijn trekkers. We wonen in Groningen, lekker het platteland dus en hier rijden er nog wel een aantal, elke keer als hij er 1 voorbij ziet komen, rent hij naar het raam en gaat staan springen en dan is het die die die die.. heel schattig.

Carina

Terug
Bovenaan