auto gezocht

jeetje doordat onze 3e vlakna 2 komt zitten we met een probleem. Probeer maar eens een kinderstoel en 2 maxicosi's op een achterbank te krijgen.

mensen met ideeen ???

@mama van Myron: Dat mag alleen als je geen airbag hebt
En ik heb eens tussen 2 maxicosis gezeten in een grote auto (mondeo) en het is geen pretje...

Je hebt van die kleine MPV die zijn net iets breder, of nu auto's waar je een extra bankje in kwijt kan (maar dan de wagen weer niet :-(

lastig.... volgens mij was de Altea XL een auto van het jaar voor families...
heel eerlijk wij krijgen in onze mondeo ook lastig 3 zitjes naast elkaar...

Proppen en heel snel de deur dicht gooien en hopen dat niemand klem zit..
wij hoeven dat niet zo heel vaak te doen maar snap dat het fff lastig is...

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?26,2971161
staat wel wat over geschreven

http://www.meerlingenforum.nl/viewtopic.php?t=47

misschien staan daar wat tips op, zijn wat oudere sites maar dan weet je wat 2-de handjes doen....

Succes met de zoektocht

Ik heb een Altea XL en vraag me af of je daar 2 maxicosi en een autostoel in kwijt kunt.
de achterbank heeft 2,5 zit, dus niet een volwaardige derde stoel die je volgens mij wel nodig hebt om alle stoeltjes kwijt te kunnen.

Ik wil het best eens voor je meten als je dat fijn vind of als je in de buurt van Rotterdam woont dan wil ik best een keer komen passen.

Volgens mij heeft mijn vriendin een opel zafira en zitten daar drie volwaardige stoelen op de achterbank.

Nou ik hoor het wel als ik je ergens mee kan helpen.

liefs edith

Wij hebben een peugeot 307 met de achterbank bestaat uit 3 stoelen dus op elke stoel kan een kinderzitje! Heb zelf een zoontje van bijna 4 en een dochter van bijna 2 en nummer 3 in binnen 6wk op komst! En alle 3 de stoeltjes passen prima achterin!

Ps in veel auto's kun je de airback van de passagier uitschakelen. Dus 1tje voor kan zo dus wel.

Groetjes Anne

Hoi,

Wij hadden eerst ook een Peugeot 307sw, daar kun je idd makkelijk 3 stoeltjes naast elkaar plaatsen omdat het 3 stoelen heeft op de achterbank.

Sinds kort hebben wij een Opel zafira die heeft nog2 extra stoelen achterin(2e achterbank). Erg handig ook. Zeker nu nummer 4 onderweg is.

Terug
Bovenaan