auto...iemand ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden ik heb een Bugaboo kinderwagen en nu gaan we ook een auto kopen.
Een van jullie ervaring of moet ik echt naar een grote auto gaan kijken omdat anders mijn onderstel er niet in past?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

hoi hoi,

super is ie he.. Ik heb hem ook.. hij staat te pronken in de babykamer en te wachten totdat ie naar buiten mag.. (33w en 6d)
Ik heb gehoord en gezien dat ie zelfs in een 206 past. Ik heb zelf een clio.. en daar gaat ie als het goed is ook gewoon in..
maar waarom neem je hem niet gewoon mee auto's kijken hahahaha

welke kleur heb je?

succes liefs Annemieke

Helemaal super hoor, die wagen.
Het onderstel ingeklapt is niet groot.
Zelf gehoord dat ie in een Smart past, nou dan weet je het wel...

Liefs S. (30+4) >>> VW Golf: past

Ik had voorheen een Ford Ka en daar paste de wagen prima in. Inmiddels heb ik een Daihatsu Sirion 2 en daarbij houd je in de kofferbak nog ruimte over.
Veel plezier met uitzoeken!

Josie
35w+3d

Ik heb m ook, ben er helemaal blij mee. De onderkant is grijs en de kap ed rose.
Zelf heb ik een Twingo, ik heb het 1 x   geprobeerd, de bugaboo past erin. Mijn partner heeft een Volvo, dit is een grote auto dus zowiezo geen probleem.
Groetjes Rene 31 + 6

Kijk gewoon naar jullie wensen en neem als dat mogelijk is de wandelwagen mee zodat je kan passen. Zo weet je hoeveel ruimte de wandelwagen inneemt.
Hou er ook rekening mee waar je de auto en de wandelwagen voor gebruikt. Zo is onze auto te klein als we de wandelwagen mee willen en boodschappen gaan doen. Dat gaat gewoon niet. Een buggy kunnen we er dan wel in kwijt , maar ja een baby kan nog niet in een buggy.
Als we eens op vakantie willen en de kleine is nog echt klein... Dat kunnen we ook vergeten want we kunnen gewoon niet genoeg spullen kwijt dan in onze auto. Maar goed kleine kindjes worden als snel weer groter en dan heb je ook weel minder spullen die je mee moet nemen en voldoet onze auto gewoon weer aan onze criteria.

Groet Xanthe

Hoi,

Vrienden van ons hebben een buggaboo gekocht omdat het toen de kleinst opvouwbare kinderwagen was. Ze hebben een eend, het lijkt mij dat als hij in de kofferbak van een eend past hij overal wel in moet passen.

Groetjes

Fijn bedankt voor alle reacties!
Het leek me al sterk dat hij niiet in een normale auto zou passen, dat zou er uit zien.
Ik heb een rode, hij is net uit de doos en staat dus te wachten ook ja!
Hihi goede tip ik denk dat hem of in ieder geval het onderstel gewoon meeneem als ik een leuke auto zie.
Ik laat wel weten wat het geworden is!

Terug
Bovenaan