auto ongeluk gehad

Deze keer een minder leuk onderwerp.
Afgelopen zaterdag hebben we een ongeluk gehad met de auto.
Er reed een tegemoetkomende auto met een vaartje van ongeveer 50 km recht op onze auto af.
Wij stonden stil. Maar kwam hard aan.
We zaten alle4 in de auto.
We zijn echt heel erg geschrokken. Het leek in eerste instantie allemaal goed te gaan met ons en de kinderen.
maar 's avonds heeft marnix vreselijk pijn in zn nek gekregen. en daarna ook in zn rug.
Hij is nu 2 keer naar de HAP geweest en heeft medicijnen tegen de pijn en om zijn spieren te verslappen.
Hij moet tot morgen aankijken en anders weer terug.
Roderick heeft er niks van meegekregen zover we kunnen merken en zien.
Anne-Sophie is behoorlijk uit haar doen en heeft het heel de dag alleen maar over de AUTO.
Ze slaapt slechter en is heel de dag hangerig en doet niks.
Met mij gaat het gelukkig helemaal goed. Heb wel beetje last van mn rug maar is neit ernstig.
De auto is er ook minder mooi aan toe.
We moeten vandaag afwachten of hij total loss wordt verklaard en anders hoe hoog het schadebedrag is.

Gelukkig zijn we alle4 nog in leven en hopen we dat de schrik ook weer snel uit ons lijf gaat.

Groetjes Marianne

hoi

jeeeetje dat is schrikken zeg!!!gelukkig dat het goed afgelopen is.
50 is toch nog een behoorlijke snelheid bij een botsing.

veel sterkte met alles

gr petra

Ohjee, dat is schrikken! Pfff... Ben daar ook altijd zo bang voor, dan hoeft het (net zoals bij jullie) niet eens je eigen schuld te zijn.
Gelukkig is alles goed afgelopen!! Tenminste, ga er vanuit dat er met je man nix ernstigs aan de hand is??
En Anne- Sophie zal ff de tijd nodig hebben om dit op haar manier te verwerken.

Geef haar maar een dikke knuffel van hier!

Liefs Deb.

Hoi,

Dat zal idd echt schrikken zijn geweest! Want als je stilstaat, dan is 50 km toch een hele harde klap, volgens mij.
Weten jullie ook de oorzaak hiervan, waarom diegene jullie niet zag?
Ik hoop dat je man snel zal herstellen en ben blij dat je kleine mannetje verder niks heeft. Anne-Sophie krijgt een dikke knuffel!
Heeft degene van die andere auto trouwens ook iets eraan overgehouden (behalve een stukgereden auto)?

Groetjes,
Shivana

Jeetje meis dat is schrikken. Goed hoor dat Marnix zich na laat kijken want wiplash verschijnselen kunnen ook later optreden en voor de verzekering moet je dan direct na het ongeval wel bij een dokter zijn geweest. Het lijkt me zeker een hele schrik voor die kleintjes. Naar hoor.

gr.Ing

Dat was even schrikken, kan me voorstellen dat de schrik er nog in zit. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen, Hopelijk gaat het met Marnix ook gauw beter.

Sterkte,

Groetjes Linda

Hoi Marianne en de rest,

Ik had gisteren gehoord van jullie ongeluk. Ik hoop echt dat het allemaal heel erg meevalt en dat jullie snel van de pijn af zijn.
Hoe gaat het nu?

Groetjes
Inge

Hoi Marianne,

ik vroeg me af hoe het nu met Marnix en met jou en de kinderen is? Heeft hij nog steeds zoveel pijn? En is Anne Sophie al een beetje terug naar normaal zeg maar? Wat een schrik zal het geweest zijn zeg.

Ik hoop dat jullie er allemaal niets aan overhouden en dat jullie zowel lichamelijk als geestelijk weer helemaal herstellen.

liefs   Tamar

Terug
Bovenaan