Auto-ongeluk + overtijd

Hai,

Ruim 4 weken geleden heb ik een auto-ongeluk gehad, maar ik wist dat ten tijde van het ongeluk ik ruim 2 weken over tijd was. Die avond werd ik helemaal niet goed en ik dacht laat ik maar een warme douche nemen met al die pijn bij in me buik en eronder, opeens kreeg ik in de douche hevige krampen en zag het rood over de vloer stromen met veel slijmspul, ik heb alle slijm en bloed weggespoeld en schoongemaakt. Ik bleef nog niet eens 2 dgn bloeden en heel weinig en toen was het klaar. (Normaliter ben ik ruim 5dgn ongesteld) Nu zijn we al weer 4 weken verder en ben nog steeds niet ongesteld...wie herkent dit en kan me iets zeggen aub?

Mvg,
Zenda
 
Allereerst: wat een vreselijk verhaal.
Als ik jou was zou ik dit snel met een arts bespreken. Mocht het een miskraam zijn geweest, dan moeten ze wel controleren dat alles "eruit" is. En mocht het positiever zijn en je dus zwanger bent, zou ik het ook laten controleren. Heb je een test gedaan? Kun je nog doen, maar ik zou meteen de dokter bellen als ik jou was.
Laat je het nog weten? Sterkte.
 
Ik denk dat je een miskraam hebt gehad. Daarna duurt het vaak wat langer voordat je volgende ongi weer komt. Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is. Ik zou inderdaad een huisarts raadplegen.
 
thnx voor de reactie...ben ongesteld geworden...maar idd veel later...En ben nog niet naar de doc geweest, maar ga v/d week. Ben een beetje huiverig voor de doc. Maar alles voelt okay nu.
 
Terug
Bovenaan