Auto ongeluk

mamavan8kids

New member
Gisteren heb ik een auto ongeluk gehad. Ik reed in de bus en was onderweg naar een aantal winkels om de bestellingen te halen. Ik moest remmen maar ik begon op een of andere manier te glijden. Met als gevolg dat ik de macht over het stuur verloor en ik tot stilstand kwam tegen een lantaarnpaal. De voorkant van de bus zat goed in elkaar en ik heb een flinke klap gemaakt ondanks ik niet hard reed. Ik heb het stuur in me buik gehad. Dus toen de bus was weggevoerd ben ik door een goede vriend van ons naar het ziekenhuis gebracht. Ik had buikpijn en pijn in me schouder. Ondertussen hebben ze rene wakker gemaakt want die had nachtdienst gehad. En die is ook naar het zkh gekomen. Ze hebben eerst een echo gewoon van me buik gemaakt om te kijken of daar alles goed was. Daarna heeft de Gyn. gekeken of alles in orde was met de baby. Gelukkig klopte het hartje heel goed en ik heb hele mooie foto`s meegekregen. Toen ze me schouder bekeken bleek dat me sleutelbeen gebroken is. Tja daar is weinig aan te doen. Alleen rust ermee houden en heb nu zo`n band waar ik me arm 90 graden in moet doen. Het was een hele schok, ben er nu een beetje van bijgekomen hoewel ik wel een rot nacht gehad heb erdoor. Werd telkens wakker van de pijn, en zag telkens weer de beelden voor me van het ongeluk pfff.
 
Jeetje heftig zeg! Maar ondanks jouw eigen pijn en vooral de schrik, is alles met de kleine OK. Zit een heel sterk mannetje/vrouwtje in je buik.

Rustig aan en hoop dat je gauw weer OK bent.
 
Dat is schrikken! Gelukkig valt het uiteindelijk "mee", maar de schrik zit er denk ik goed in! Even proberen bij te komen, voor zover dat lukt.
 
Hey mama van 5,
Ik weet hoe je je voelt! Bij mijn vorige zwangerschap, toen ik 17 weken zwanger was, kregen wij een zwaar auto ongeluk. Ons kleine auto'tjes werd aangereden door een busje. Auto helemaal total loss. Mijn man had zwaar gekneusde ribben, gekneusde knie en helemaal bont en blauw. En ik kwam er ook niet echt goed van af, gebroken tenen en ook een gebroken sleutelbeen. 1 nacht in het ziekenhuis ter observatie voor die kleine, maar die had gelukkig nergens last van. Ik heb 2 maanden thuis gezeten voor dat ik weer aan het werk kon. Het aller ergste vond ik dat je behalve paracetamol geen pijnstillers kan nemen. En zo'n bewegend sleutelbeen doet zo ontzettend zeer!
Heel erg veel sterkte! en gelukkig dat met die kleine alles goed is!
Liefs,
Mar
 
Wat een schrik!! Gelukkig alles goed met de kleine!! Balen van je arm natuurlijk, hoop dat je je een beetje kan behelpen en hulp heb?
Sterkte en beterscha
 
Terug
Bovenaan