Auto stuk

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Even mijn ei kwijt... Iemand heeft gisterenmiddag onze auto in elkaar gereden die gewoon in een vak ston geparkeerd.
Aangezien het een oude auto is kunnen we deze waarschijnlijk naar de sloop brengen en krijgen we er een prikkie voor terug.... En we hebben hem net een paar maanden.. Nu moeten we dus een nieuwe kopen en het geld groeit ons niet op de rug en zonder auto kunnen we niet.

grrrrrr het zit niet mee.

groetjes Maris

hoi
nou dat is zwaar balen zeg!!en degene die het gedaan heeft...gevlogen??
succes ermee!
gr petra

Nog geeneens een briefje of iets? Ik zou dan ook wel kunnen janken. Ook wij hebben een oude auto, en ik hoop iedere keer maar weer dat ons zoiets niet overkomt. Of een ongeluk (niet dat mensen met een nieuwe auto daar wel op zitten te wachten. ..) Maar als wij, buiten onze fout, worden aangereden, krijgen wij ook maar een schijntje terug, waar je iig geen goede tweedehands auto van kan kopen.

Gelukkig wel een briefje, maar ik heb mijn auto aankomende week hard nodig en huurauto is niet te betalen.
Verzekering tegenpartij betaalt eventueel 75 %, maar ja ik moet de rest betalen.

Echt ik ben al zo lekker emotioneel en ik ben ziek en dan dit.

groetjes Maris

He maris
Het zit je inderdaad niet mee, daar zit je ook niet op te wachten!!
Echt rot voor je!! Weet je zeker dat de auto total-loss wordt verklaart? Misschien is hij nog te maken. Tuurlijk je legt er altijd geld bij (ik heb dat ook gehad) maar je kunt meestal voor dat geld geen andere auto kopen!
Nou veel succes ermee en natuurlijk beterschap gewenst!!
Liefs Naomi

Hoi Naomi,

Gelukkig hebben wij een goede kennis die de auto kan maken. Waarschijnlijk zijn de kosten 1000 euro en kunnen we de auto nog gebruiken.
Hopelijk zit het ons mee....

Alleen hebben we nu maar 1 auto, dus moeten we heen en weer rijden met zijn drieen....Maar ja dat is nog wel te doen.

groetjes Mariska

BALEN!!!! Jammer dan he dat je voor die oude auto's die alleen wa verzekerd zijn de dagwaarde terugkrijgt en die dan vrij laag is. Ik hoop dat het jullie snel meezit!

x ing

Hoi Mariska,

verdorie zeg!! Het zit jullie ook niet mee hé?!
En dan nog gwn doorrijden ook!!  Dat vind ik wel zo laf!! Waarschijnlijk is diegene de trotse eigenaar van een dure auto, en wil die zn no-claim niet kwijt.
Maar ze weten niet hoedat andere mensen ervoor staan, die moeten hard werken om een auto te kunnen blijven rijden!!
Ik vind dat zo'n laffe daad!!
Ik had zijn kenteken opgeschreven hoor, als ik zoiets zou zien!!
En dat de auto gemaakt kan worden is erg goed nieuws, maar 1000euro kunnen wij ons niet veroorloven hoor.
Maar ken natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan