auto te koop

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Zoals ik al eerder heb gezegd, ben ik op zoek naar een andere auto en staat de mijne dus te koop, als iemand interesse heeft of iemand er voor heeft???

Hij staat op Marktplaats: Subaru Vivio uit 1994, een blauwe met stickers.

Groetjes, Marieke

Heej,.. probeer je ons nu zo'n brommobiel aan te smeren??
Hahahaha... En met die stickers bedoel je zeker dit;

Hahahaha...

nee hoor dames, het is een waanzinnig snelheidsmonster en zeker een proefrit waardig! Ik hoor graag jullie resultaten!..

Esmé mv Kay

Helaas, we hebben al 3 auto's en ruimte te kort. Hopelijk ben je 'm snel kwijt en kun je op zoek naar een ander.

Groetjes,
Nelly.

hoi
wat moet die gaan kosten dan?
en wat staat er op de km teller?
groetjes sandra

Even helpen hoor:

Sandra, als je even op marktplaats onder het kopje auto's kijkt en dan onder Subaru, dan zie je deze staan: Subaru Vivio 0.7 GLI U9. Die is van Marieke. Daar staan gelijk alle gegevens van de auto bij.

Groetjes.

De vraagprijs is €1750, maar dat is dus de vraagprijs. Ik heb er geen verstand van, mijn man regelt dat soort dingen. Er staat 64222 op de teller, weinig dus.

We hebben hem vanmorgen bij de Jumbo opde parkeerplaats gezet met grote Te Koop platen er op.Vanavond halen we hem weer op.Van de week zet ik hem iedere dag bij een andere supermarkt neer met een grote parkeerplaats enals Pietje (Piet Klerx) een keer op zondag open is, zet ik hem ook daar een keer neer.

Ik hoop dat we hem snel kwijt zijn!! Kan ik tenminste ook naar forumdagen die wat verder weg zijn, zit ik me nu te bedenken!!!

Gr. Marieke

hoi
ik had ff op marktplaats gekeken naar wat voor een auto het is
hij is ons wel iets te klein
helaas...
we zoeken namelijk wel een grotere auto
we hebben nou een oud bakkie peugot 205 uit 1990
dan zoeken we nog even verder
succes met het verkopen, hoop dat je snel iemand vind, zijn wel leuke autootjes dus zal wel toch?
groetjes sandra

Terug
Bovenaan