Autobench kopen met baby?

Hoi allemaal,

Ik heb een hond die normaal tijdens een autorit lekker achterin gaat. Dit ging altijd goed, maar nu ik een klein kindje heb ervaar ik hier wel problemen mee. De hond is erg speels en laat ons kind veel huilen en gaat gewoon niet goed samen achterin. Onze achterklep is te klein om daar de hond in te doen, dus vraag ik me af of jullie tips hebben? Kan ik nu het best een bench voor in de auto kopen of zijn er mensen die wat anders weten? Alle hulp is welkom!

Groet Laura

Hoi laura, Wat vervelend dat het zo lastig gaat in de auto nu jullie kindje erbij is. Een autobench kan in dit geval echt een fijne oplossing zijn. Wij hebben er zelf ook een. Het geeft wel veel rust moet ik toegeven en eerst is het even wennen voor de hond, maar daarna is het geen probleem meer. Vaak ook omdat de hond wel weet dat we naar een leuke locatie gaan. Ik heb verder geen idee wat het formaat van je hond is, maar ik heb een 4pets autobench. Echt een fijn ding. Staat bij ons wel in de achterbak, maar kan als het goed is ook gwn achterin. Ik hoop voor je dat de autoritten snel beter worden.

groetjes Sanne

Terug
Bovenaan