Automatiche piloot

A

Anoniem

Guest
De RD`s zijn weer een paar dagen weg. Dus ik dacht: we kunnen weer lekker klussen. DUS NIET. Mn vriend vind dat het zo op cammando gebeurd. Dat verpest de stemming natuurlijk ook weer een beetje. Ik hoop niet dat dat alleen bij ons het geval is?

Misschien moeten we er niet zo veel aan denken, maar dat kan ik niet. Als de BELANGRIJKSTE dagen in aantocht zijn, kan ik aan niks anders denken. Ik denk dat ik deze maand weer eens ovulatietesten ga gebruiken. En dan niks zeggen tegen mn vriend als het positief is....

hihihi! Herkenbaar hoor! Ik ga komende maand ook niet zeggen wanneer ik een positieve test in mijn handen heb, ga hem die dag dan maar een beetje het bed in praten! En hopen dat hij niets door heeft!
Succes!

Hier nog zo'n kerel haha.

Zolang ik niets meld heeft ie wel zin, meld ik het wel, dan is het opeens "presteren".

Kortom, ik zeg nix meer .

Dag dames,
Heeft het niet ook te maken met hoe lang je al bezig bent? We zijn pas in de 4e ronde en hier nog geen klachten. Maar ik moet zeggen dat ik dat wel verwachtte. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niets meer zegt. Bij mannen werkt dat toch ook weer heel anders
liefs,
      sterretje

Nee dat was hier al vanaf het begin zo.
Hij mocht dan ook graag zeggen, maak je niet zo druk en wat ben je er veel mee bezig.
Denk gewoon de aard van het beestje hihi.

Oh, nou dan ben ik misschien een hele grote bofkont. Ik zal het hem straks nog eens zeggen.  
Liefs,
        sterretje

Dan ben ik ook zeker een bofkont, want manlief wil juist graag weten wanneer ik de vruchtbare dagen hebt en praat mij dan juist het bed in

En dat terwijl we al 2.5 jaar bezig zijn.

Hoi!

Dit probleem heb ik gelukkig niet zo,manlief wil eigenlijk altijd wel of hij moet al heel moe zijn of ziek of zo. Misschien helpt het als je er een beetje een feestje van maakt? Jezelf wat extra optutten, of doen wat hij lekker vind of zo? Misschien deed je dat ook al wel. Ik probeer altijd zelf niet te moe te zijn door bv smiddags even een dutje te doen of zo.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan