autorijden fijn, wandelen fijn, maar daarna

Hallo,

Wie heeft dat ook?
Mijn zoon van 4,5 weken oud vindt het heerlijk om in de auto te zitten of om een stuk te wandelen.
Alleen als ik hem daarna in zijn bedje wil leggen (omdat het nog geen tijd is voor zijn flesje) dan is hij niet stil te krijgen.
Hebben jullie tips/adviezen?

Groetjes de moeder van Bink

Hallo,
Mijn dochter heeft de eerste 2 maanden overdag niet in haar bedje geslapen, ik legde haar in de box alwaar ze na even spelen lekker in slaap viel. Als ze sliep legde ik wel een dekentje over haar heen. Pas later merkte ik dat ze niet meer zo lekker sliep in de box en ging ik haar in bed leggen. Misschien is de overgang van lekker buiten of in de auto naar het naar bed gaan te abrupt en heeft hij nog even behoefte aan een momentje van lekker spelen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes pinnetje

Hoi,

Mijn dochter heeft hier ook last van gehad en net als pinnetje heb ook ik mijn dochter in de box gelegd overdag en dat ging prima dan sliep ze wel. Nu zijn we twee maanden verder een slappt ze wel gewoon in haar bedje.
Succes.

Groetjes Nancy

Ja hoor, ik heb wel een advies: niet in het bedje leggen .

Als mijn zoontje lag te slapen in de kinderwagen, zette ik de kinderwagen bak gewoon in de huiskamer neer en sliep hij daar rustig door. Als hij wakker werd (door gebrek aan beweging), haalde ik hem eruit en sliep hij bij mij op schoot lekker verder.
Mijn dochtertje (nu 3 weken oud) doe ik heel vaak in de draagdoek en daar slaapt ze ook heerlijk.

Groetjes,
Helena

Terug
Bovenaan