autorijden

Hallo,

Ik ben een week geleden bevallen, maar nu zeiden ze in het ziekenhuis dat ik de
eerste tijd niet mag autorijden. Maar wie weet voor hoe lang dat werkelijk is??
Ik vind het toch wel weer leuk om de deur uit te kunnen!!

Alvast bedankt!!

Allereerst gefeliciteerd!
Heb je medicijnen of moest je om medische redenen bevallen in het ZK zodat er nog bepaalde voorschriften gelden? Want, ik heb er nog nooit van gehoord dat je voorlopig niet mag autorijden. Sterker nog, ik reed na twee weken voor het eerst weer auto en mijn schoonzus na een week al!
Nou ja, ze zullen het niet voor niets zeggen, anders bel je nog ff.
Lekker genieten!

Ik weet van mijn vriendin dat zij 3 (? weet niet zeker maar dacht 3) weken niet mocht rijden na een keizersnee. Maar dat had te maken met de wond.

Waarom vraag je de kraamverzorgster niet; of bel je met het ziekenhuis?

Groetjes Wendy

ik weet dat ik zelf na de bevalling me een tijdje wat slap heb gevoeld en dat ik me moeilijk kon concentreren. ik durfde pas na een maand, of 2?, weer te rijden.
greet

Ik denk dat het wat overdreven is. Maar let wel op je persoonlijk gestel. Veel vrouwen (en mannen) moeten erg wennen aan de komst van een baby en de slapeloze nachten en auto rijden is erg intensief dus kan me in die combi voorstellen dat het niet altijd gewenst is.
Maar lichamelijk heb je het zelf ook wel door of je iets kan of niet.
Zo heb ik de vorige keer een keizersnede gehad en vond het de eerste weken niet eens prettig om zelf te rijden. Maar ik weet niet hoelang ik toen niet gereden heb.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan