Autorijden?

Hallo iedereen,

Is er misschien iemand die weet tot welke week je zelf auto mag rijden?
Of mag dit gewoon heel je zwangerschap door, tot het eind?
Ik dacht namelijk weleens ergens gehoord te hebben dat het tot de 37 weken mag......!?
Alvast bedankt en geniet vandaag nog even van het zonnetje!!

Groetjes, Patricia

Hoi.
Als je je gewoon goed voelt, waarom zou je dan geen auto meer rijden?? Geen probleem toch?
Ik zou geen hele stukken meer gaan rijden, maar dat geldt ook voor het ernaast zitten. Maar dat is meer omdat het alles behalve comfortabel is als je zover heen bent..
Kleine stukjes zijn echt geen probleem hoor!
Gr. Anne-Marie

Ja hoor, je mag gewoon autorijden. Het enige punt is het volgende. Stel je bent bij een vriendin koffie aan het drinken en je bevalling zou beginnen, dan kunnen de weeen erg pijnlijk zijn en ben je misschien niet meer in staat om terug te rijden. Dat is eigenlijk het enige. Nou komt een bevalling over het algemeen niet zomaar uit de lucht vallen, maar je moet overwegen of je dit wilt.

Ikzelf ben momenteel heel snel moe en zelfs  na een avondje uit eten of een klein wandelingetje ben ik al helemaal op. Ik heb dus besloten om het maar heel rustig aan te doen en alle activiteiten buiten de deur een beetje te matigen. Ik heb nu ook behoefte om 's middags een uurtje te rusten, dus ik luister maar naar m'n lichaam. Als jij dat ook doet is er niks aan de hand. Je voelt zelf het beste waar je toe in staat bent en als jij lekker kunt doorgaan tot het eind, gewoon lekker doen!

Groetjes, Marisa

Hoi,
Ik begrijp je vraag want tot een paar jaar geleden mocht je maar rijden tot de 7e maand.
Dan was je gewoon simpelweg niet meer verzekerd!!
Gelukkig is dit nu veranderd en mag je tot de laatste minuut zelf rijden.
Of je dat wilt en kunt is weer wat anders maar het mag wel.
Ik rij zelf op de grote bus en mocht gewoon tot 36 weken blijven werken.
Helaas is het anders gelopen en mocht ik om medische redenen niet meer werken.
Maar prive rijd ik gewoon nog auto en dit blijf ik ook gewoon doen.
Dus als je je goed voelt, gewoon blijven rijden.
Liefs Melanie (34.1 wk zwanger van nr 2)

ben vandaag uitgeteld...... kom net uit de auto.
zolang het gaat mag het toch?
lopen, nou ja waggelen gaat moeizaam en de baby is al zover ingedaald dat fietsen ook niet echt prettig meer is.......een mens heeft toch boodschappen ed nodig en de andere spruit moet ook naar de speelzaal dus wij rijden nog lekker met de auto hoor.
beetje prutsen met de gordel , onderlegger op de stoel en gaan!
ik zou ook geen kilometers ver meer gaan, maar dit meer omdat het maar zo kan beginnen..

Hoi hoi

In principe mag je gewoon auto rijden zolang je dat zelf kan en verantwoord vind
Ik ben morgen 37 weken zwanger en het auto rijden gaat nog prima
Bij mijn vorige zwangerschap paste ik met een week of 24 al niet meer goed achter het stuur
Ik moest dan bij elke bocht mijn buik intrekken en dat gaat natuurlijk niet goed als je ineens moet remmen
Dus vanaf die tijd heb ik niet meer gereden
Bij de 1e zwangerschap heb ik een uur voor mn vliezen braken nog gereden
Zolang je t zelf aan durft is er niks aan de hand

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan