autorijden

ik heb een zoon van 3 jaar die bij langere afstanden steeds uit de autostoel klimt. We hebben de autogordel al strak staan d.m.v een klem, maar meneer kan er nog steeds uitkomen.
Ook heeft hij wel speelgoed in de auto, maar na een tijdje wordt hij ongeduldig. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en heeft tips voor ons.
 
hoi hoio

heb het zelfe probleem gehad vooral al ik alleen met hem weg was

nu heb ik een dvspeler voor in de auto
twee beeldschermpjes in de hoodteunen van de voorstoellen
doe een dvdtje op en stil er rustig is meneer

we zijn laast naar belgie gereden en ongerveer 3 en half uur rijden en heb hem niet gehoord   alleen om eten en drinken

voor mij een uitkomst

groetjes mariella (mama van kaya 26-07-05 en jayla 22-02-7)
 
hoi hoi,

Wij hebben het probleem ook gehad. Meneer wilde steeds niet blijven zitten. Toen ben ik begonnen met waarschuwen en op een gegeven moment reed er een politieauto achter ons en heb toen gezegd dat als hij nu niet rustig gaat zitten dat de politie dan heel verdrietig zou zijjn en hij dan al zijn zakcentjes moest betalen aan de meneer. Tja en tot op vandaag heeft hij nooit meer raar gedaan in de auto. Hij weet ook dat de politie niet altijd boos is, want onze buuv is ook politieagente, dus hij is ook niet bang daarvoor. Maar kom hem niet aan zijn centjes......

Succes
 
bij ons gaat de ouste 2,5 jaar de jongste 8mnd pesten. speelgoed af pakken, wakker maken. jengelen.

bij lange ritten gaat ze eerst kleuren op een magnetichs tekenblok. zodra ze lastig begint te worden gaat de dvd spelertje aan. het werk echt.
bij ons hangt het ook aan de hoofdsteun.

 
Terug
Bovenaan