autorijdende mama's in spe!

Rij ik vandaag lekker in het zonnetje, radio aan, midden in de stad, staat er in een keer STOP POLITIE VOLGEN voor mijn neus
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik altijd al redelijk laks met mijn gordel was maar sinds mijn zwangerschap vond ik het echt een onding! Het snijdt in mijn buik en ik vroeg me af of het geen kwaad kon als dat ding door een ongeluk in een keer in je buik snijdt.... We hopen het natuurlijk niet mee te maken maar toch.

Nou ja kreeg een vette prent van 90 euro  Maar ook een tip waar jullie misschien ook iets aan hebben. Als zwangere mag je je gordel dichtdoen voor je instapt en dan alleen het schouder gedeelte gebruiken! Zo heb ik mijn weg vervolgd het zat iig een stuk beter!

Geniet allemaal van het mooie weer!

Groetjes wonderenbestaan!

Dat is echt een super goede tip! Zo heb je wel de steun bij je schouders maar geen gevaarlijk obstaklel bij je buik. Nu heb ik nog geen dikke buik mar zodra hij wat begint te groeien zal ik zeker dit eens uitproberen

Balen zo'n bon van 90 euro, daar had je waarschijnlijk graag wat anders mee gedaan!!

Wat ik ook weleens heb gehoord over het dragen van je gordel is dat je hem onder je buik plaatst ipv over je buik, maar dan heb je altijd nog die andere over je buik

Groetjes Fleur

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de autogordel, in ieder geval nog niet, ik doe hem dus trouw om. Maar mocht ik het lastig gaan vinden, dan is dit in ieder geval een goede oplossing.
Wel erg zonde van de 90 euro.

Alice

Hoi,

Ik heb bij mij vorige twee zwangerschappen ook de gordel gedragen zoals omschreven, dus alleen het schouderstuk. Dat was wel prettig. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap toen ik 6 maanden zwanger was een flinke aanrijding gehad en had toen net wel de gordel over mijn buik, ik heb wel behoorlijke harde buiken gehad een paar dagen, maar verder niets aan de hand gelukkig. Inmiddels heb ik een aardige buik (mensen denken dat ik ruim 6 maanden zwanger ben!!).

Nu draag ik de gordel nog normaal (onder mijn buik door) en heb er nog geen last van. Laat het nog maar even zo.

groetjes Paula
23,5 weken

Hoi hoi,

nou 2e poging, berichtje posten ging net niet goed.
Ik rij zelf veel auto ivm mijn werk. Ik gebruik een ding van BeSafe. Zie voor meer informatie op :    klik hier
Zelf ben ik er erg enthausiast over, het trekt de onderste gordel naar beneden zodat je er helemaal geen last van hebt. Veilig en prettig.

gr Maike

Terug
Bovenaan