autostoel aanbieding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zag dat er al een heleboel mensen bezig waren met de aanschaf van een autostoel. Ik wilde dus even melden dat in april bij de baby dump (zie www.babydump.nl) de Maxi-Cosi Priori SPS in de aanbieding is. Het gaat om de
Bjorn (grijs)
Indigo (blauw)
Enzo (rood)

Ze zijn van €189 euro voor €129 euro.

Ik hoop dat iemand er nog iets aan heeft. Wijzelf gaan hem vrijdag aanschaffen

Wat overigens wel jammer is, is dat wij dus helemaal geen auto hebben. Maar we hebben toch een autostoel nodig. Marissa heeft maar een paar keer inde maxi-cosi gezeten. Van het ziekenhuis naar huis en nog een keer toen we met een vriend weg gingen. Ik hoop maar dat hij nog iets oplevert op Marktplaats :)
En nu moeten we dus toch de vervolg stoel kopen voor die paar keer dat ze in een auto mee moet. Maar goed die kan na die tijd ook weer op Marktplaats.

groetjes

Linda, moeder van Marissa 6.5 maand

Hoi meid,

goed van je dat je die aanbieding hier wegzet  Want je praat tuurlijk niet over een paar centen.
Zelf hebben wij ook bij Baby-Dump de Maxi-Cosi Priori gekocht. En idd, voor €129,-
Zijn er erg over te spreken!!

Groetjes Debby.

Hoi Linda,

Bedankt voor de tip.

Voor jou ook een tip. Mijn man en ik waren afgelopen weekend bij de HEMA (in Goes) en daar hadden ze een autostoel in de aanbieding voor 70 euro.
Wij hebben die gekocht voor bij mijn man in de auto. Hij brengt Sven alleen maar naar de opvang en soms haalt hij hem op (hij rijdt alleen zakelijk met zijn auto) maar ja, voor die paar kilometer hebben we toch een stoeltje nodig. We kregen nog eens 15% extra korting door stickers te plakken.
Ik weet niet of ze die stoeltjes bij iedere HEMA verkopen want bij ons in het dorp hadden ze 'm namelijk niet (we waren een weekendje weg, vandaar).
Maar je zou bij jou in de buurt kunnen kijken. Scheelt je toch weer een hoop centen en het is zonde om een dure stoel te kopen als je 'm nauwelijks gebruikt.

Enne, let wel op, het is beter om je kindje zo lang mogelijk achterstevoren te vervoeren (stond in de test van de consumentenbond) want dat is nog steeds het veiligste. En je mag je kindje pas in een vervolgstoeltje zetten als ze echt goed zelf kan zitten. Ik zag dat Marissa pas 6,5 maand is, dat is dus nog te vroeg voor een vervolgzitje hoor. Daar gaan ze pas in vanaf ongeveer 9 maanden.

Heel veel succes met de aanschaf!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

santing.nl   (priori bjorn 109,-) + 6,99 verzendkosten. Prima service!!! Ook de tobi ishier stukken goedkoper.

Hoi Maike,

Bedankt voor de reactie. Mijn man en ik weten absoluut dat ze er voorlopig niet in mag maar we wilden hem vast in huis halen omdat hij nu goedkoper is. Marissa is geen enorm groot kind dus ze kan waarschijnlijk wel tot 10 maanden in de Maxi Cosi. Maar het vervolg stoelte groeit ze natuurlijk vanzelf in en dan kun je hem maar vast hebben.

groeten

Linda

Hoi meiden

Deze prijs betaal je ook bij kinderstoeltje.nl
voor de Maxicosi Priori SPS
(129,=)   bijv. type Bjorn. Zelfde prijs dus

Terug
Bovenaan