Ik vind een vaste autostoel heel onhandig het eerste jaar haha. Heeeeeel vaak zal je kindje in de auto in slaap vallen, en dan?? Moet je je kindje elke keer wakker maken zodra je weer uit de auto gaat. De maxi cosi til je naar binnen en zo slaapt je kindje nog lekker verder in de maxi cosi. Ik vind dat juist zo makkelijk aan de maxi cosi...
En inderdaad, zodra je naar de winkel gaar etc moet je kindje weer uit de maxi cosi en overgezet worden in de draagdoek. Terwijl je een maxi cosi zo in de winkelwagen zet. En zeker een newborn slaapt heel veel, dus wordt je kindje elke keer half wakker en ben je zelf veel aan het sjouwen ermee. Heel onhandig denk ik.
Ik ben zwanger van de 3e, vind de maxi cosi heerlijk voor de eerste maanden. Wij hebben 'm 4.5 jaar terug gekocht voor ons 1e kindje en gaan 'm nu weer gebruiken voor de 3e. Hii ziet er nog perfect uit.
Na 8 a 9 maanden vonden ze de maxi cosi hier écht niet meer fijn (,mijn kinderen zijn est groot en groeiden er al snel uit) en toen gingen we over op een autostoel waar ze tot 3 jaar in kunnen (of langer) Vanaf 3 a 3.5 jaar gaan we naar een zitverhoger met rugleuning.