Autostoel familyfix one i-size

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Onze dame van 8 maanden past nu nog goed in haar maxicosi in de auto, maar wil langzaamaan wel eens gaan kijken voor een vervolg autostoel. Hopende dat ze misschien nog ergens afgeprijsd zijn voordat we hem echt nodig hebben. We hebben de familyfix one i-size voor de isofix. Met welke stoel van maxi cosi hebben jullie goede ervaringen? Is het beter om een stoel te kopen tm 4 jaar of kan een stoel tm 7 jaar ook prima? </p>
 
Volgens mij is er maar één model dat op de familyfix past. 
Je zou ook kunnen kijken naar andere stoelen met hun eigen isofix. Mocht er dan nog een kleintje komen dan heb je direct je familyfix en Maxicosi bij elkaar?. 


wij hebben een Römer dualfix M en daar zit ze sinds dag 1 in als de koningin. En een Maxicosi Tobi in de tweede auto, waar ze ook prima in zit. 
neem je meisje mee naar de winkel en kijk waar ze goed in past. Niet alle stoelen zijn hetzelfde. 
Succes! 
 
Wij hadden ook de familyfix one, maar toen we voor een vervolgstoel gingen kijken kwamen we erachter dat er maar 1 stoel op past. Heel veel vervolgstoelen hebben een geïntegreerd isofix systeem, dus wij zijn daarvoor gegaan omdat we per see een stoel wilden die 360 graden kon draaien
 
O dat wist ik helemaal niet. Lekker handig dat er dan maar een soort stoel op past. Dan lijkt me zo’n 360 graden draaistoel inderdaad ook heel fijn. 
 
Vond idd ook wel dat we daar wat beter over geïnformeerd hadden kunnen worden toen we de eerste maxi cosi gingen kopen. Ach ja, nu iig heel blij met de maxi cosi axissfix ?
 
Terug
Bovenaan