autostoel tip!

Nou ja ons meisje is erg fijntjes, dus weet niet of jullie ondertussen al een autostoel hebben gekocht, maar bij babypark hebben ze leuke kortingen op alle merken!!
Ben vandaag toevallig ff binnengelopen om te orienteren voor een nieuwe, de oude heeft het wel gehad en wil ik niet gaan gebruiken ;-)
Misschien waard om ff te kijken!

ja wij hebben alicia al een hele tijd in de autostoel van maxi-cosi priori. ideaal!! hij heeft 3 standen ofzo. bij mijn schoonzus in de auto zit ze wel in de maxi-cosi maar daar heeft ze echt geen ruimte meer. de bovenkant van der hoofd komt er al overheen

Nog een tip. www.babyvalue.nl. Ik heb daar dezelfde autostoel kunnen krijgen die ik ook al voor Tjerk heb. Was oude collectie maar wel een stuk voordeliger. We hebben nu allebei hetzelfde stoeltje in de auto. En straks staan er 2 dezelfde op de achterbank. (zo'n muts ben ik dan weer hahaahha)

weet hier niet goed wat ik moet doen. brandon is 131cm en volgens mij moet hij 135cm zijn om zonder autostoel in de auto te mogen maar antonio is eigenlijk wel toe aan het volgende stoeltje dan de maxi cosi maar ja daar zit melanie in en die kan pas doorschuiven als brandon doorschuift vindt het namelijk echt zonde om voor maar even een andere autostoel te kopen, weet iemand een oplossing??? of zouden jullie het aaandurven om de oudste zonder stoel in de auto te doen?

Waarom koop je geen zit verhoger voor je oudste? Die dingen zijn helemaal niet duur!!zo kunnen ze allemaal een plekje doorschuiven!

Je hebt regelmatig bij kruidvat van die stoel verhogers in de aanbieding!
Aan de andere kant die 4 cm......persoonlijk zeg ik hup zonder autostoel...
Geloof niet dat ze daarop kijken.....
Maar nogmaals persoonlijk en ik wil niemand voor het hoofd stoten!

Terug
Bovenaan