Autostoel vanaf 9 maanden

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben me aan het oriënteren op een autostoel vanaf 9 maanden maar zie door de bomen het bos niet meer.</p><p>Wil er het liefst 1 waarin ze zowel voor als achteruit kan kijken en die die makkelijk in meerdere auto's kan (dus bijvoorbeeld als ik haar breng naar het kdv en mijn man haalt). </p><p>Hebben jullie tips?</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p>

Wij hebben gewoon een stoel gekocht die alleen vooruit geplaatst kan worden. Deze hebben we gebruikt vanaf dat mijn dochter 9 maanden was. 
Voor in de auto van mijn man hebben we een tweedehandse stoel gekocht op marktplaats voor €20. Zodat we die nieuwe stoel altijd in mijn auto konden houden, dat is ook de auto waar mijn dochter het meest in zit. Het is echt een flink gepruts om zo'n stoel steeds om te zetten! Ze zijn supergroot en onhandig. 

Mijn zoontje is ook net 9 maanden. Wij hebben de maxi cosi tatan en in mijn auto de maxi cosi Toby. 

Hij zit vooral in de maxi cosi titan. Alleen hele kleine stukjes in de Toby. 

Ook omdat ik het gesleep zat was en een keer bij het kdv stond zonder stoeltje! 

Gewoon 2 stoeltjes besteld in de aanbieding, kleuren van vorige jaar. Wij hebben een 360gr draaibare, een 0,1,2,3,4 stoel. Hij zit nu nog achteruit rijdens en als hij groter is draaien we hem om. Super handig! 

Terug
Bovenaan