Autostoel, winkelwagen wat gaat het toch snel!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Laatst had ik een topic geplaatst over welke autostoel ik moest kopen. Nu is het de maxi cosi Priori geworden en we hebben hem van het weekend geinstalleerd. Jennifer vond het helemaal leuk. Zo kon ze papa en mama zien want die deden de hele tijd Kiekeboe..hihi..Na 10 minuten in de auto viel ze zo in slaap...hihi.. Al die indrukken..

En van het weekend Jennifer ook eens in de winkelwagen gezet.. Wat lache zeg. Helemaal trappelen met die beentjes, en ze bleef ook echt goed zitten. Dit had ik allang kunnen doen. Het wordt zo steeds makkelijker!!!

Had wel foto's gemaakt, maar met mijn telefoon en echt geen idee hoe je die nu weer op de computer moet zetten. Kom ik nog wel achter hoor maar dat duurt nog wel ff...

Nou dit wilde ik ff vertellen!

Liefs Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

Ja, het gaat heel snel! Het is vandaag 1 april en Lotte is 2 Mei jarig. Dan wordt ze al weer 1 jaar! Niet te geloven...

Groetjes, Marisa

hoi
ja leuk he al die nieuwe dingen.ik heb anouk ook al in de autostoel(ook een maxicosi priori) en ze is ook al in de winkelwagen geweest,heb je de handen vrij om te boodschappen,ideaal.en gister een rondje in het fietsstoeltje gedaan.zo komen er steeds meer mogelijkheden om er op uit te gaan.
anouk is van 28-06-07

gr petra

Hoi!

Het gaat inderdaad heel snel, alles is zo herkenbaar!
Afgelopen weekend zette mijn man de box van Tara lager, want ze trok zich steeds omhoog en stond dan in haar box. Toen moest ik denken aan toen ze nog klein was en de box stond al 10 maanden op dezelfde stand! Het was even slikken, maar onze kleine meid is echt groot geworden!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan