Autostoel

<p>Wij zijn opzoek naar een autostoeltje?. We zoeken een stoeltje die 360 graden kan draaien met Isofix. We hadden de Römer Dualfix maar deze neemt enorm veel plaats in beslag waardoor ik met mijn knieën tegen het dashboard zit. Nu twijfelen we om de Maxicosi Assixfix te kopen.</p><p> </p><p>Zijn er aanraders wat betreft autostoeltjes? ?</p>

Vanaf januari staat de Maxicosi Mica in de winkels. Nu al te vinden online... 
Die heeft weer nieuwe technieken qua bescherming en is iets kleiner dan de dualfix. Voor zover ik het begrepen heb tenminste. Wij wachten er nog even op?

Ik denk dat het er ook wel erg aan ligt wat voor auto jullie hebben? 
Wij zijn erg tevreden met de cybex sirona Z-isize. Is alleen wel erg prijzig. 
Maar het is met iso fix, 360 graden, tot ong 4 jaar te gebruiken en komt goed uit verschillende testen. 
Maar ik moet wel zeggen dat wij een vrij grote auto hebben. Dus ik weet niet hoe hij in verhouding tot andere auto’s is. ( de grote) 

Hier ook een Assixfix gehad! Hele prettige stoel voor kleine kids. Ze zeggen dat de stoel mee kan tot een jaar of 4, maar daar vond ik hem wel erg klein voor. Mijn dochter is met 3 jaar al overgegaan op een iets ruimere meegroei autostoel. 

Hier de Osann one 360. 

Deze kan met Isofix bevestigd worden en kan dus 360 gr gedraaid worden. Kan gebruikt worden door kinderen van 0 t/m 36 kg, dus je hebt er erg lang plezier van!
Wij hebben zelf een hele kleine auto (Hyundai Getz) en ik heb lange benen. Maar heb nog genoeg ruimte over. 

Qua prijs ook heel fijn, wij hebben hem voor €189 aangeschaft. 

[quote quote=10272546]Ik denk dat het er ook wel erg aan ligt wat voor auto jullie hebben? Wij zijn erg tevreden met de cybex sirona Z-isize. Is alleen wel erg prijzig. Maar het is met iso fix, 360 graden, tot ong 4 jaar te gebruiken en komt goed uit verschillende testen. Maar ik moet wel zeggen dat wij een vrij grote auto hebben. Dus ik weet niet hoe hij in verhouding tot andere auto’s is. ( de grote)[/quote]
Wij hebben helaas een kleine auto. 

Terug
Bovenaan