autostoel

Hoi allemaal,

Onze dochter is nu bijna 8 maanden en weegt alweer 9 kilo. Ze kan bijna niet meer in de maxi cosi. Zou ze nu al in de autostoel mogen? Ze kan al redelijk zelf zitten en kan ook goed haar hoofdje recht houden.
En als ze in de autostoel mag, hoe lang mag ze daar dan in zitten. Onze familie woont namelijk wel een eindje van ons vandaan en we zitten regelmatig een uur in de auto. Wat denken jullie hiervan?

alvast bedankt voor de tips.
groetjes
 
Onze dochter was ook vrij zwaar en groot, toen zij 9 kilo was hebben we haar in een autostoeltje gezet. Het was een autostoeltje die je in verschillende standen kon zetten. Dat is bijna hetzelfde als een maxi cosi. Het kan geen kwaad. Als je een stoeltje hebt wat bijna tot ligstand kan is er niks aan de hand dan kun je der gewoon meenemen naar je familie. Het is dan hetzelfde idee als van een buggy( met ligstand). Nou hoop dat je hier wat aan hebt. Succes ermee. Groetjes
 
Hallo moeders,

Nou ben blij met jullie reacties is mijn vraag ook gelijk beantwoord.

Mijn dochter is nu dus ook 9 maand en 9 kilo en die heb ik sinds gisteren ook in de autostoel gezet ze vond het prachtig ze kon ons zien en naar buiten kijken ze vond het echt geweldig. Toen we thuis kwamen was ze hartstikke moe terwijl ze normaal altijd sliep in de auto.

Nou bedankt groetjes Nicole.
 
Bedankt allemaal,
We gaan het gewoon proberen. Volgende week gaan we weer naar de familie toe. We nemen nog wel de maxicosi mee voor als het niet goed gaat.

groetjes
 
Terug
Bovenaan