autostoel

Ik heb een autostoel gekregen voor babies vanaf 9 maanden, maar de bekleding is erg beschadigd en vaal, weet iemand of je een nieuwe bekleding los kan kopen? Ik heb het geprobeerd op te zoeken op internet, maar ik kon niks vinden.
Alvast bedankt.
 
Hoi,

Ik weet dat je bij Halfords voor veel merken de bekleding van een autostoel kan bestellen. Voor een stoel van maxi-cosi kan je bij prenatal een badstof hoes kopen. Dit is echter niet goedkoop en het is dan ook de vraag of het de moeite waard is om te doen. Daarbij is het wel belangrijk dat je zeker moet weten dat er niks met het stoeltje is gebeurd want anders zou het zelfs gevaarlijk kunnen zijn om nog te gebruiken.
Als je een goede stoel wilt kost het wel wat geld maar het is zeker de moeite waard want je kind zit er veel in en het is van levensbelang. Als je een goed merk wilt kan je het beste een maxi-cosi of romer nemen.
Veel succes ermee.
Groetjes Paulien
 
Ik weet dat je bij de halfords een nieuwe hoes kan bestellen, (weet natuurlijk niet of ze alle merken en zo hebben)maar dan moet je het labeltje van de oude stoel even meenemen en dan kunnen ze ze kijken of ze die kunnen bestellen. Mijn zus heeft daar ook een nieuwe besteld, vandaar dat ik het weet. Succes verder.
 
Terug
Bovenaan