autostoel...

Hoi,
Wij hebben vanmorgen alvast een nieuwe autostoel gehaald en het is de maxi-cosi priorifix geworden.We waren in babyzaak voor nieuwe spenen...blijft ons dat aan handen plakken,wat een geld.Maar we hebben hem nu al gekocht omdat die in aanbieding was van 349 voor 259,dat scheelt even hoor.We kunnen hem nog niet gebruiken,maar omdat die dus in aanbieding was....en het zal achter een mnd of 2 wel in de bruik gaan....
groetjes gaby

Hoi gaby,

Ja wat een geld he die dingen. Wij hebben er laatst ook een gekocht die was € 149. dat vond ik al duur. Maar je we hebben ze nodig he.

Groetjes nancy

ten opzichte van de maxi cosie vind ik het wel mee vallen hier kunnen ze in tot 3 jaar en die cosie was mevrouw met 6 maanden   uit gegroeid. Ook omdat ze gewoon graag wil kijkne dus ze het heerlijk vind om in de stoel te zitten. Wij hebben er dus ook 1 van maxi- cosie gekocht komt als beste uit de test en vind zoiets heel belangrijk.

groetjes Wendy

Sja, wij hebben hem twee maanden geleden al gekocht omdat ze toen opruiming hadden bij Prenatal.....We hebben toen maar 110 euro betaald..!!
Wij hebben wel de Römer gekocht. Die was volgens die mw van Prenatal even goed en ik vond hem mooier en praktischer. Stef zit er al een week of twee in en hij vindt het geweldig! Hij kan nu van alles zien, maar als hij in slaap valt is het ook goed, hij hangt dan ook niet raar ofzo, waar ik wel bang voor was.... Groot succes dus!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan