autostoel

A

Anoniem

Guest
ik weet dat er al veel over geschreven is maar kan het niet zo gauw terug vinden, maar nog iemand tips voor een autostoel?
Ze kan nog net in de maxi-cosi maar het wordt echt tijd voor een echte autostoel.
iemand ervaring met maxi-cosi priori?
En zijn gordelspanners handig en waarvoor dienen ze dan precies, het scheelt namelijk erg veel geld.
groetjes!

Hallo,

Ik heb zelf de maxi cosi toby. Het is duur in aanschaf maar een super handige stoel. En als je bedrag bekijkt op de jaren dat ze er in kunnen is het niet veel.

Groetjes Francien

quote: mama van een prachtmeisje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2008 12:12:05'));

ik weet dat er al veel over geschreven is maar kan het niet zo gauw terug vinden, maar nog iemand tips voor een autostoel?
Ze kan nog net in de maxi-cosi maar het wordt echt tijd voor een echte autostoel.
iemand ervaring met maxi-cosi priori?
En zijn gordelspanners handig en waarvoor dienen ze dan precies, het scheelt namelijk erg veel geld.
groetjes!

Hoi hoi,

Ik heb de priori sps en ik ben er tevreden mee. ja dat de gordels niet open staan kan vervelend zijn maar ik zie het niet zo. Vond bijna 100 euro verschil erg veel op de toby of priori. Maar goed meis je moet zelf de keus maken. IK ben wel tevreden over de priori!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Wij hebben voor mijn auto de Romer King gekocht en voor mijn man zijn auto de Maxi Cosi Priorifix. Beide autostoelen bevallen erg goed. Als wij een eind moeten rijden hebben wij de autostoelen in de ligstand en dan valt Veerle gelijk in slaap.
Je kunt ook op de site van de consumentenbond kijken, daar komen de Romer King en de Maxi Cosi Priorifix uit alle testen erg goed.
Succes met je keuze.
Gr. Floor

Hoi,

Wij hebben de maxi cosi tobi en Feline kan er lekker in liggen en zitten. Daarbij hebben wij deze gekocht omdat deze een van de betere stoelen is. Nu moet ik zeggen dat de romer king en priori ook goed getest zijn en volgens mij allebei goedkoper. Dus we hadden misschien beter die kunnen kopen, maar ja gekocht is gekocht.... Hij was trouwens wel bij prenatal in de aanbieding voor 199 euro, scheelde 60 euro toen. Nu hebben ze bij prenatal volgens mij weer een aktie, dus zou als ik jou was even op de site kijken.

Groetjes Mariska

Hoi hoi

Ik wist ook niet zo goed welk autostoeltje we nou  moesten nemen.
Het belangrijkste was dat hij veilig was.

Omdat wij 2 autostoeltjes moesten en ik al een hoop geld kwijt was voor de mijne (ik moest een speciaal Smartstoeltje want rij in een Smart) hebben we voor de Priori gekozen. Volgens mij voor €119 gekocht. Het is echt een mooi stoeltje en Mick kan er ook heerlijk in slapen. Ik wilde ook de Tobi maar mijn vriend vond het onzin om voor €100 meer een autostoel te kopen waar de gordels van open blijven staan. Ik had anders wel voor de Tobi gekozen want gemak dient de mens  maar moet zeggen de Priori is ook een mooi stoeltje! Succes Groetjes Jiska

Hoi,
Je kunt de komende tijd kijken waar welke autostoel in de aanbieding is, ze zijn vaak ergens in de aanbieding. Wij hebben met vrienden, die ook 2 autostoelen nodig hadden een deal gemaakt bij Gardo. De MaxiCosi Priorifix is normaal €339 en de Romer King €239, omdat wij 3 x de MC Priorifix en 1x de Romer King kochten hebben wij alle vier de stoelen voor €900,- gekregen inclusief de hoofdbeschermers.
Succes!!
Groeten, Floor

Hoi,
Wij hebben de maxicosi Tobi gekocht, een mooie paarse..Was 249,00
bij de Prenatal. Is nu altijd voor die prijs.
Vind hem handig in gebruik, alleen wel lastiger om 'even snel' over te zetten naar een andere auto..Hoeft dat niet bij ons, maar als je dat wel moet...pfffft.
Gr Rina

Terug
Bovenaan