autostoel

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ga steeds mijn spullen even na om te bedenken of ik nou wel alles heb.
en ja als het de eerste is dan kom je soms op dingen waarvan je denkt...ja....hoe zit dat.

nou is mijn vraag dus waar leggen jullie straks de kleine in als je de 'maxi cosi' gebruikt.
hebben jullie daar zo'n voetenzak bij of gewoon een deken........

ik heb daar helemaal niet aan gedacht wat stom....
daar kan ik echt niet tegen straks is het zover en mis ik iets ....

groetjes jippie
38+2

Hoi,

Ik heb met mijn oudste geen voetenzak voor in de maxi- cosi gebruikt. Ik had er geen en ik had ook gehoord dat zo'n voetenzak behoorlijk warm is voor de baby. Ik trok mijn zoontje altijd een jasje aan en daaroverheen legde ik een dekentje of een hydrofielluier. Dat lag eraan hoe koud het was. ( mijn zoontje was wel een juli- baby)

Groetjes Hanneke

Er is niks écht noodzakelijk bij de Maxi Cosi. Je kunt er gewoon elk willekeurig dekentje of doekje overheen gooien en... klaar.

Maar natuurlijk kun je je ook helemaal uitleven op leuke dingetjes (die dus niet écht nodig zijn). Zelf heb ik bijvoorbeeld een draagzak van Lodger gekocht. Die kun je het eerste half jaar als draagzak én deken gebruiken en daarna als dekentje voor de Maxi Cosi.
Voordeel van die draagzak is dat je de baby in de draagzak legt en dan in de Maxi Cosi. Valt je kindje dan in de auto in slaap, dan kun je hem er eenvoudig in de draagzak uittillen en even een boodschapje doen ofzo. De Maxi Cosi laat je dan gewoon in de auto zitten.

Dit leek mij ideaal, omdat ik ook een zoontje van 7 heb dat ik vaak wegbreng en ophaal. Ik hoef dan dus niet steeds met die Maxi Cosi te lopen zeulen (of met een baby op m'n arm), maar kan lekker die draagzak pakken.

Van Lodger heb je ook hele leuke dekentjes voor in je Maxi Cosi. Maar nogmaals: nodig is het natuurlijk niet! Wel leuk!

Ik kan met onze diva alle kanten op. Wij hebben ook de draagzak/deken van Lodger, ik heb een roze dekentje voor haar en we hebben de veotenzak van de maxi cosi twee weken geleden gekregen van mijn schoonmoeder (ik heb wel een kei lieve :) Maar zoals er al gezegd werd, niets is verplicht hoewel je met een septemberbaby wel iets moet hebben, maar dat kan dus ook een dekentje of zelfs een capuchon handdoekje zijn

Terug
Bovenaan