Autostoel

Van de week vroeg ik me ineens iets af...
Het autostoeltje staat bij ons rechts achterin.
Zo kan ik evt. makkelijk over mij schouder naar de kleine kijken of snel iets aangeven.
Maar van de week dacht ik ineens...als ze recht achter mij had gezeten..dan hoef je niet steeds om te lopen als je haar in of uit de stoel zet/haalt.
Dan doe ik gewoon mijn autodeur open, zet haar in de stoel en ga vervolgens zelf zitten (ik heb een 3-deurs) Klinkt eigenlijk een beetje lui als ik het hier op schrijf, haha. Maar ik vroeg me dit dus af terwijl ik in de stortregen stond, hihi.
Ik laat het waarschijnlijk wel zo, zoals het nu is, omdat ik haar dan dus beter kan zien.
Maargoed, ik was wel benieuwd hoe dat bij jullie zit?

Groetjes, Bianca

Hoi,

Hier verschilt het... Dr stoeltje moet er soms uit, aangezien papa met zijn team bij uitwedstrijden weleens rijdt en niemand in dat stoeltje past hihi.
Dus dan zit ze weer eens achter de bestuurder en dan weer eens aan de andere kant.
Bij lange ritten overigens, zit ze achter bestuurder, zodat de bijrijder Myrthe kan "bezig"houden, dingen kan aangeven enz. Dan heeft bestuurder alle aandacht voor de weg.

Liefs Irene

Hoi,

Hier verschilt het. Papa heeft soms uitwedstrijden met zijn team, die hij moet rijden, dus dan moet het stoeltje eruit.
Bij grote afstanden zit ze sowieso achter de bestuurder, zodat de bijrijder kan letten op Myrthe en haar dingen kan aanreiken enz.
Dus hier verschilt het per keer.....

Liefs Irene

Het autostoeltje van Leah staat bij ons middenin (kan je haar er van beide kanten uit halen). Aan de ene kant staat dan nog een stoelverhoger voor zusje van 6, aan de andere kant is dat niet meer nodig voor zusje van bijna 8. Onze oudste zit op de 2e achterbank (we hebben een 7-zitter), die voor de helft is ingeklapt.

Jasmijn zit bij ons achter de bijrijder. Ik heb geen rijbewijs dus mijn man rijd sowieso altijd. Voor mij wel lastig dat ze altijd achter me zit, omdat ik haar minder goed kan zien en minder goed bij haar kan. Ze past echter niet achter mijn man. Hij zit te ver naar achter met zijn stoel. Dat word nog lastig, want zo meteen moet nummer 2 toch echt ook mee in de auto. Ik denk dat hij toch maar moet leren rijden op een iets minder comfortabele manier..... :eek:s

Liefs Trudi

@Reisa: DUH!! Hahahahaha :eek:)

Bij ons zit ons kindje ook achter de bijrijder. Ook om het feit dat mijn man dan meer ruimte heeft om te rijden. Maar ook hier zal hij zich straks iets moeten aanpassen met 2 kindjes :)

Terug
Bovenaan